23 | edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rynek w Polsce wymaga od firm coraz dokładniejszego rozpoznania wymagań klientów i budowania długofalowych relacji z wykorzystaniem różnorodnych form kontaktu, w tym mediów społecznościowych. Rozwiązanie SAP Cloud for Customer wykorzystuje nowoczesne sposoby kreowania zaangażowania klientów, w tym technologie mobilne, przyjazność i prostotę użytkowania oraz bogatą funkcjonalność w chmurze, połączoną z naturalnymi możliwościami integracji z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w tradycyjnym modelu on-premise, czyli na serwerach firmy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowoczesna lojalność
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowe spojrzenie na CRM?
Mike Boysen mówi: Najwyższy czas!
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Zamek, rzepa i agrafka - tercet skazany na sukces
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Skuteczne wdrożenie systemów CRM – rola doradcy
Autor: Biser Jorgow, Pentegy
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System CRM – centralne źródło wiedzy w Twojej firmie
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Zarządzanie procesami biznesowymi szansą na zwiększenie efektywności działań
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Komercyjny Open Source CRM na przykładzie SugarCRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dawno, dawno temu… szukali CRMa
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient nasz pan
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient - Święta Trójca
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wdrożenie systemu CRM może okazać się klapą, ponieważ…
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dynamika rynku CRM w Polsce
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Przez CRM do serca
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Etapy wdrożenia systemu CRM oczami praktyków
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Otwarte systemy CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM bez ryzyka
Oferowane przez firmę update rozwiązanie update.revolution radykalizuje koncepcję oprogramowania jako usługi — firma update przejmuje ryzyko nawet w przypadku najbardziej ambitnych projektów CRM. Koncepcje oprogramowania jako usługi (ang. Software as a Service — SaaS) i oprogramowania na żądanie (ang. Software on Demand — SoD) cieszą się popularnością od lat. Model SaaS zapewnia przedsiębiorstwom elastyczność, jednocześnie oferuje jednak zwykle tylko standardową funkcjonalność. Rozwiązanie typu SaaS nie pozwala zazwyczaj odwzorować specyficznych procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa z precyzją odpowiadającą potrzebom klienta i względom praktycznym. Często nie zapewnia też zadowalającego poziomu bezpieczeństwa danych. Dlatego w przypadku aplikacji o znaczeniu strategicznym europejskie przedsiębiorstwa nierzadko mają wątpliwości co do zastosowania alternatywy w postaci rozwiązań typu SaaS. Ta niechęć dotyczy zarówno systemów ERP, jak i oprogramowania CRM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nie taki CRM straszny jak go malują
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Cała prawda o kryzysie IT w Polsce
Już od ponad roku czytam wszędzie o kryzysie i przewidywaniach, co się będzie sprzedawało, a co nie. Przeróżni managerowie prześcigają się w formułowaniu nowych prognoz i potencjalnych scenariuszy rozwoju rynku. Próżno jednak szukać odwołań do starych maksym sprawdzających się w prowadzeniu biznesu w czasie koniunktury i dekoniunktury.