Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Wzrost szybkości planowania, wyeliminowanie błędów związanych z wykorzystaniem Excela, łatwiejsze wprowadzanie zmian oraz ich natychmiastowa wizualizacja, to tylko wybrane elementy, które przyczyniły się do usprawnienia procesu planowania sprzedaży oraz dystrybucji nowych gier.

REKLAMA:
snt ile kosztuje wdrozenie erp
 
 
CDP to jeden z czołowych graczy na rynku dystrybucji multimediów w Polsce. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że wykorzystywane rozwiązania w obszarze controllingu oparte na plikach Excel nie były wystarczające, a ich obsługa była pracochłonna i długotrwała. Szeroka gama asortymentu, jej zmienność i dynamika wprowadzania nowych produktów spowodowała, że koniecznym stało się zautomatyzowanie procesów budżetowania i raportowania z wykorzystaniem elastycznego narzędzia, które wspierałoby proces wydawniczy i planowanie sprzedaży.

Firma zdecydowała się na współpracę z Codec Polska, a jako rozwiązanie mające spełnić to wyzwanie, wybrano Infor d/EPM.

Głównym wyznacznikiem wyboru systemu była jego elastyczność i możliwości szybkiego planowania sprzedaży z wykorzystaniem historycznych danych oraz możliwość integracji w jednym systemie procesów planowania sprzedaży, wyniku i przygotowania estymowanych sprawozdań finansowych – powiedział Robert Wesołowski, CEO, CDP.


Kluczowym elementem wdrożonego systemu jest formatka, która umożliwia planowanie sprzedaży po produktach budżetowych (dywizje produktowe, produkty w sprzedaży, projekty wydawnicze), automatyczne wyliczanie ceny, kosztów produkcji oraz marży. Ważną funkcjonalnością jest planowanie kosztów dystrybucji z uwzględnieniem zróżnicowanych struktur cenowych w zależności od grup produktów i kanałów dystrybucji oraz dynamiczne zarządzanie planem wydawniczym w czasie, bez konieczności każdorazowego korygowania planów poszczególnych produktów.

Mechanizmy raportowe automatycznie generują estymowane sprawozdanie finansowe – Rachunek Zysków i Strat oraz informacje niezbędne do przygotowania prognozy Bilansu i Rachunku Przepływów Pieniężnych. Tak przygotowany model planistyczny i system raportowy jest wykorzystywany w codziennej pracy działu finansów, sprzedaży i wydawniczego.
Zautomatyzowanie procesu przygotowania raportów wyeliminowało błędy związane z wykorzystaniem Excela oraz istotnie przyczyniło się do wzrostu szybkość planowania. Rozwiązanie umożliwia łatwiejsze wprowadzanie zmian i natychmiastową wizualizację ich wpływu na wynik firmy.” – podsumowuje Robert Wesołowski.


Źródło: www.codec.pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • Greenfit obniz koszt wdrozenia