Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM

ORACLE - systemy ERP, CRM, Business Intelligence, ERPDeutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.

Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA

SAGRAKRKA-POLSKA, rodzimy oddział jednej z wiodących firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej, wdrożył mobilny system – Emigo. System, należący do rozwiązań klasy SFA, FFA, CRM, obsługuje wszystkie procesy w kluczowych obszarach pracy przedstawicieli. KRKA-POLSKA dołączyła do grona ponad 150 dużych i średnich firm, w których na co dzień z systemu korzysta ponad 5 000 pracowników działów marketingu, sprzedaży, IT, logistyki.

Hossa z CRM

KOMPLUS - CRMHossa Finance wdrożyła CRM firmy KOMPLUS. System komplusCRM ma za zadanie wspierać doradców finansowych w codziennej pracy i skutecznie pomagać w budowaniu dobrych relacji, zarówno z Klientami instytucjonalnymi, jak i indywidualnymi.

Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence

ITELLIGENCE - CRM, ERP, SYSTEMY ERP, SAPWirtgen GmbH - lider rynku maszyn budowlanych zakończył proces międzynarodowego wdrożenia rozwiązania SAP w swoim polskim oddziale. Wdrożenie prowadziła firma itelligence. Celem projektu było usprawnienie obsługi klientów dzięki zastosowaniu najnowszej wersji SAP CRM oraz usprawnienie wewnętrznego przepływu informacji w zakresie zamawiania części zamiennych i maszyn pomiędzy polską i niemiecką siedzibą Wirtgena. Wirtgen jest jedną z pierwszych firm na świecie wykorzystującą SAP CRM 2007 w obszarze serwisu.

Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”

MICROSOFT  - CRMFirma Microsoft poinformowała o uplasowaniu systemu Microsoft Dynamics CRM na najwyższej pozycji w badaniu przeprowadzonym przez firmę Gartner Inc. „Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center” („Magiczny Kwadrant narzędzi CRM dedykowanych działom obsługi klienta”). Opracowany na podstawie badań raport, skupia się przede wszystkim na pierwszej warstwie systemów – interakcji aplikacji biznesowych CRM z klientami.

ORACLE  Social Service Suite na rynku

ORACLE - CRMFirma Oracle wprowadziła na rynek nowy pakiet Oracle Social Services Suite zawierający zaktualizowane wersje produktów Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2 i Oracle Policy Automation 10. Tym samym firma umocniła swoją czołową pozycję na rynku rozwiązań przeznaczonych specjalnie dla instytucji zajmujących się usługami socjalnymi oraz potwierdziła swoje konsekwentne dążenie do wprowadzania kluczowych innowacji w tym zakresie.

Oracle CRM On Demand w wersji 17

ORACLE - CRM, Business IntelligenceSystem Oracle CRM On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM. W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność

SSI Schäfer wdrożył CRM firmy Komplus

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiCRM firm Komplus wspiera w SSI Schäfer dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.

MSG wdroży CRM firmy OUTBOX

1OUTBOX - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.

SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System

SIMPLE SOFTWARE - SYSTEMY ERP, CRM, BPMW poszukiwaniu dalszego doskonalenia tej obsługi firma zdecydowała się na wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem SIMPLE.CRM/BPM. System CRM obejmie 20 jednoczesnych użytkowników. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu inwestycyjnego dofinansowanego ze środków unijnych.

ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM

microsoftcomENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w celu usprawnienia funkcjonalności kluczowych obszarów jej działalności. Będąca jedną z czterech dużych grup energetycznych należących do Grupa ENERGA SA, specjalizuje się w sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom indywidualnym i biznesowym, a także obrotem energią na rynku hurtowym. Firma działa na terenie całej Polski oraz na europejskich platformach obrotu energią.

CRM w firmie szkoleniowej BOMIS

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamikomplusSOS – CRM dla firm szkoleniowych, został wdrożony w firmie BOMIS Progress Centrum Edukacji. System stworzony przez firmę KOMPLUS i działający już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirmy Software Mind S.A. i PRESSCOM Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracę, na podstawie której Software Mind dostarczy i wdroży nową wersję systemu Software Mind CRM w firmie Presscom, specjalizującej się w organizacji profesjonalnych szkoleń i konferencji oraz w wydawaniu publikacji prasowych i książkowych.

update i CRMCRM w modelu SaaS

updateupdate software AG, producent systemów CRM, wprowadza na rynek update.revolution – rozwiązanie CRM oferowane w modelu oprogramowania jako usługi.

System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.

SOFTWAREMIND - systemy CRM, sprzedaż detalicznaSoftware Mind S.A zakończył I Etap wdrożenia Systemu Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A. System został uruchomiony produkcyjnie i od 1 lutego umożliwia operatorowi między innymi sprzedaż oferty telefonii mobilnej Diallo, czyli: terminali, starterów, akcesoriów oraz innych urządzeń telekomunikacyjnych, w tym również kart SIM, a także doładowań oraz zestawów pre-paid itp.

Większe możliwości sytemu CRM firmy SENTE

SENTE - systemy ERP, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiCodzienne raportowanie wyników handlowych, przygotowywanie i wyświetlanie statystyk finansowych, a także dostęp offline do bazy klientów - to nowe funkcjonalności systemu SENTE eCRM Mobile opracowane dla spółki Everest Finanse.

CRM dla Nowej Energii

KOMPLUS - CRMOprogramowanie komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych - oprócz typowych modułów CRM, jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty posiada również moduły wspierające pozyskiwanie i rozliczanie reklamodawców, jak: zlecenia reklamowe, fakturowanie reklam, planowanie i raportowanie reklam.

Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?

SICONSULTING  - systemy ERP, CRM, MRP, ERPOd ośmiu lat co najmniej sto osób pojawia się w polskich przedsiębiorstwach w celu sprzedaży rozwiązań CRM. Dziś poszechnie już wiadomo, że powodzenie szeroko zakrojonych działań oświatowo-marketingowych względem CRM "spaliło na panewce". Firmy informatyczne pogrążone w głębokich problemach koniunkturalnych na rynku nie mają nadal funduszy, czasu, a przede wszystkim wiedzy do tego, aby zająć się wdrożeniem ideologii i technologii CRM.

xRM  - rewolucja w bankowym CRM

MICROSOFTPlatforma xRM jest kolejnym krokiem w ewolucji systemów CRM i stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu CRM o obsługę wielu różnych procesów nie zawsze bezpośrednio związanych z zarządzaniem relacjami z klientami w ramach jednego rozwiąznia. Platforma, podobnie jak narzędzie CRM, dedykowana jest firmom różnych sektorów gospodarczych, w tym branży finansowej i bankom.

KISAN postawił na CRM salesforce.co

OUTBOX - CRMOUTBOX nawiązuje współpracę z Kisan - jedną z wiodących firm produkujących urządzenia grzewcze przy wdrożeniu systemu CRM firmy salesforce.com. Zastosowane w ten sposób rozwiązania pozwolą firmie Kisan na zacieśnienie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskanie nowych.

Homo Creatore z CRM

KOMPLUS - CRM, Zarządzanie Relacjami z KlientamiFirma Homo Creatore wdrożyła system komplusSOS – CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi. Umożliwia koordynowanie obsługi szkoleń dzięki zintegrowanemu grafikowi szkoleń.

Nowy wymiar CRM

MICROSOFT DYNAMICS -  systemy ERP, CRM, ERPPlatforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.

CRM online z dedykacją dla Royal Canin

 

EMPATHY  - systemy CRM, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiTworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.

CRM z dedykacją dla wydawnictw

KOMPLUS  - CRMMKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.

Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

ORACLE - systemy ERP, CRMAby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.

Goldenegg i AZ Finanse z  firmy Finhouse

 Działające w jednej grupie AZ Finanse i Goldenegg zakończyły wdrożenie jednolitego systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu jest firma Finhouse.

MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl

 Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.

Vectra opiera windykacje o CRM

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info zakończyła wdrożenie systemu do obsługi procesu windykacyjnego oraz narzędzi go wspierających dla drugiego co do wielkości operatora kablowego w Polsce - firmy Vectra. Wdrożenie kosztowało 0,8 mln zł.

CRM dla 280 użytkowników

 Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla różnych gałęzi przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii. W dalszej perspektywie planuje się udostępnienie systemu dla pozostałych oddziałów Grupy w innych krajach.

ZWIERCIADŁO z systemem CRM

 Wydawnictwo ZWIERCIADŁO Sp. z o.o. wdrożyło dedykowany system CRM, którego producentem jest firma KOMPLUS.

CRM w firmie FABLOK SA

 FABLOK S.A. wykorzystuje oprogramowenie CRM i BPM autorstwa firmy SIMPLE - do obsługi rejestracji uzgodnień technicznych działu marketingu z klientami, oraz obiegu informacji pomiędzy działami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów zleceń. Wdrożenie oprogramowania CRM i BPM zostało zrealizowane przez konsultantów SIMPLE Sp. z o.o.

WEB-ski CRM w fabryce farb i lakierów

 Fabryka Farb i Lakierów MALCHEM wdrożyła system do zarządania relacjami z klientem CRM firmy KOMPLUS. Aplikacja w wersji Web, dostępna z poziomu przegladarki internetowej zapewnia pracownikom MALCHEM szybki dostęp do danych kontaktowach Klientów. Sytstem umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.

Suntech wdroży CRM i Workflow za granicą

Suntech Technologies, podpisała swoją pierwszą umowę. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i wdrożenie zintegrowanych systemów Billing, CRM i Workflow dla operatora telekomunikacyjnego Triple Play (telefon, internet, telewizja).

Funella CRM za darmo

Firma True Solutions, twórca systemu Funnela CRM wspierającego zarządzanie kontaktami z klientami w oparciu o przeglądarke internetową, wychodzi na przeciw potrzebom "startup-ów". Firmy rozpoczynające działalność i spełniające trzy podstawowe warunki moga korzystać za darmo przez okres jednego roku z systemu Funnela. Zapraszamy do zapoznania się  programem promocji: http://funnela.com/startups,pl

Business IntelligenceSAP CRM w Classen-Pol

SAP - systemy ERP, MRP, CRM, Business IntelligenceFirma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.

Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii

 Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

SAS w Magicznym Kwadracie CRM

 Firma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.

Nowy CRM dla Noble Concierge

Spółka 3e Software House & Interactive Agency na zlecenie Noble Concierge stworzyła nowy system informatyczny klasy CRM wspomagający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy biznesowe.

Gestor GT , czyli nowy CRM na rynku

InsertInsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.

CRM w branży reklamowej

 Firma MARIN’S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.

Back to top