12 procentowy wzrost sprzedaży Comarch ERP

Comarch ogłosił wyniki sprzedaży systemów ERP za pierwsze trzy kwartały 2009 roku. Sprzedaż oprogramowania do zarządzania wzrosła o 12 proc. w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2008 roku, oznacza to dalsze zwiększenie udziału firmy w rynku systemów ERP i tym samym umocnienie pozycji lidera wśród polskich producentów.

 

 

Obok dobrych wyników sprzedaży Comarch CDN XL oraz Comarch OPT!MA warto podkreślić świetne przyjęcie przez rynek najnowszego, innowacyjnego produktu Comarch ALTUM. Tą inteligentną platformę ERP tylko w przeciągu ostatnich miesięcy wybrało 10 klientów w Polsce (na świecie już 27 przedsiębiorstw). Na Comarch ALTUM zdecydowały się między innymi takie firmy, jak Polskie Zdroje SA - producent znanej marki Cisowianka, wiodący dystrybutor bielizny Kontri Sp. z o.o. oraz francuska firma Auchan Telecom.

Badania przeprowadzone przez firmę Gartner pokazują, że dla większości z 1527 ankietowanych CIO rola, jaką odgrywa IT w przedsiębiorstwach, dalece wykracza poza redukcję kosztów. Oczekują oni również, że IT będzie wpływać na przebieg procesów biznesowych, wspomagając wykorzystanie najlepszych praktyk i prowadząc do lepszego wykorzystania informacji. Według opublikowanych badań niezmiennie wśród listy dziesięciu najważniejszych priorytetów wydatków na IT w 2009 roku znalazły się rozwiązania business intelligence oraz business process improvement, które stanowią najważniejsze wyróżniki Comarch ALTUM - mówi Ryszard Stawarz, Dyrektor Konsultingu Comarch ERP.

Bardzo dobre wyniki sprzedaży zanotowała także Comarch Egeria. Na uwagę zasługuje podpisanie kolejnych umów na wdrożenia systemu w branży ciepłowniczej (m.in. MPEC Sp z o.o w Białymstoku) i administracji publicznej (Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych) oraz udostępnienie nowych funkcjonalności dla przedsiębiorstw leasingowych. Rozwiązania oparte o platformę Comarch Utilities oraz Comarch Leasing systematycznie umacniają pozycję Comarch, jako wiodącego dostawcy rozwiązań aplikacyjnych dla tych sektorów w Polsce.

Ciągłe inwestycje w doskonalenie innowacyjnych rozwiązań to nasza sprawdzona strategia i gwarancja rozwoju oraz wzrostu sprzedaży, nawet w czasie nieprzychylnej koniunktury. Dowodem na skuteczność tej strategii są nasze wyniki po 3 kwartałach 2009 r. Sukces zawdzięczamy również, oprócz innowacji, dwóm ważnych aspektom: współpracy z Partnerami Comarch oraz działalności zagranicznej - informuje Zbigniew Rymarczyk, Wiceprezes Comarch SA, Dyrektor Sektora ERP.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top