Monini Polska zakończyła wdrożenie systemu ERP

Dobiegły końca prace wdrożeniowe prowadzone w polskim oddziale MONINI SPA – producenta najwyższej jakości oliwy z oliwek. O wdrożeniu systemu ERP Comarch CDN XL przesądziły głównie możliwości jego dostosowania do indywidualnych, wysokich wymagań.

Firma Monini Polska Sp. z o.o. powstała dla potrzeb dystrybucji i rozwoju marki Monini w Polsce. Zarząd przedsiębiorstwa zdecydował się na wdrożenie produktów firmy Comarch SA po wnikliwym przeanalizowaniu potrzeb oraz dostępnej oferty rynkowej.

Ścisła współpraca polskiej placówki z centralą we Włoszech wymagała stworzenia zdalnego połączenia między oddziałami. Dzięki temu rozwiązaniu oraz anglojęzycznej wersji pakietu ERP Zarząd może w każdej chwili obserwować wyniki działania polskiej filii. Rozwiązanie biznesowe stworzone w oparciu o Comarch CDN XL wspiera procesy zamówień, sprzedaży oraz logistyki, a także pełen zakres księgowo-finansowy. Konieczność szczegółowego raportowania sprawiła, iż w firmie Monini Polska Sp. z o.o. wprowadzono szerokie spektrum analiz w oparciu o narzędzia Business Intelligence.

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa od chwili jego powołania oraz ścisła współpraca z partnerem logistycznym w ramach outsourcingu zaowocowały stworzeniem dedykowanego interfejsu wymiany danych między obiema firmami. Stworzenie takiego rozwiązania znacząco usprawniło i przyśpieszyło przepływ informacji poprzez automatyzacje oraz wyeliminowanie błędów.

Firma OrderSoft z Poznania rozpoczęła prace wdrożeniowe w listopadzie 2008r. i dzięki swemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu konsultantów sprawnie doprowadziła do zakończenia wdrożenia w kwietniu 2009r. Włoscy zwierzchnicy polskiego oddziału, jak i kadra managerska w Polsce są w pełni zadowoleni z przebiegu prac wdrożeniowych i sprawności działania systemu ERP w ich przedsiębiorstwie.

Rozwiązanie Comarch CDN XL zapewnia stabilną, bezpieczną pracę oraz rozwój oddziału Monini Polska. Elastyczność i możliwość rozbudowy systemu zabezpiecza firmę na kilka następnych lat, pozwalając bez obaw na zwiększanie jego funkcjonalności. Wdrożenie Comarch CDN XL w momencie powstawania oddziału było dużym przedsięwzięciem, wymagającym zaangażowania i doświadczenia, zarówno konsultantów, jak i pracowników Monini – powiedział Michał Gurzyński, Operation Manager, Monini Polska Sp. z o.o.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top