Imperial CinePix integracja dzieki systemowi ERP

itintegroU czołowego dystrybutora filmów kinowych oraz na DVD w Polsce – Imperial CinePix sp. z o.o. tylko do końca kwietnia funkcjonować będzie kilka systemów. Pracownicy IT.integro już od kilku tygodni pracują nad koncepcją rozwiązań procesów firmy, tak aby od 1 maja mógł zostać uruchomiony system klasy ERP - Microsoft Dynamics NAV.


Do tej pory większość działów Imperial używała osobnych systemów do księgowania i logistyki w związku z czym efektywne zarządzanie całością przedsiębiorstwa było nieco utrudnione. Już w zeszłym roku zarząd firmy postanowił usprawnić pracę i połączyć dane i działania różnych działów w jednym systemie. Wybór padł na Microsoft Dynamics NAV – system ERP dostarczany przez Microsoft. Wdrożenie tego systemu powierzono poznańskiej firmie IT.integro.

Cały projekt obejmie przygotowanie modułów finansów, sprzedaży i zakupów oraz magazynu na potrzeby 52 użytkowników. Szczególnie duży nacisk jest położony na właściwe zintegrowanie działu finansów i sprzedaży i zakupów, gdyż zarządowi zależy na możliwości prowadzenia analiz swojej działalności, szczególnie w obliczu trwającego kryzysu.

Jeśli będziemy mogli wcześnie zdiagnozować trudną sytuację w firmie, np. spadek zamówień lub przychodów z danego sektora, tym wcześniejsze i efektywniejsze będą nasze reakcje – mówi Chandan Ganwani – Menedżer Działu Logistyki Imperial CinePix.

Imperial CinePix sp. z o.o. powstała w wyniku połączenia w 2007 roku dwóch siostrzanych firm: Imperial Entertainment Home Video Sp. z o.o. – dystrybutora filmów na DVD oraz CinePix sp. z o.o. – dystrybutora przebojów kinowych. Działalność połączonego przedsiębiorstwa pozostała bez zmian. W swojej ofercie firma ma wyłączność na dystrybucję w Polsce produkcji największych wytwórni światowych: 20th Century Fox, MGM, Buena Vista Home Entertainment.

Źródło: www.it.integro.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top