Wadima z systemem ERP od BPSC

 Rozpoczyna się wdrożenie systemu ERP Impuls, autorstwa BPSC w Wadimie. System ma czołowemu w kraju producentowi bielizny osobistej pomóc zintegrować rozproszoną strukturę produkcyjną i dystrybucyjną oraz pomóc w wypracowaniu pozycji lidera.


Wadima działa na rynku już od 1994r. Szeroki asortyment firmy przeznaczony jest dla wszystkich grup wiekowych, zaspokajając potrzeby nawet najbardziej wymagających odbiorców. Zatrudniając najlepszych projektantów spółka produkuje bieliznę zgodnie z najnowszymi światowymi trendami. Wszystkie podstawowe surowce wykorzystywane w produkcji są pochodzenia krajowego, dodatki zaś importowane są z renomowanych firm zachodnich. Wadima posiada aktualnie 10 oddziałów handlowych rozsianych na terenie całego kraju oraz 4 zakłady produkcyjne. Dodatkowo, oprócz krajowych, przedstawicielstwa handlowe zlokalizowane są w kilku krajach europejskich (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Niemcy, Rosja). Centrala Spółki ma swoją siedzibę w Zielonce pod Warszawą.

Konieczność zebrania niezbędnych informacji z zakładów i hurtowni działających w całym kraju oraz bardzo dynamiczny rozwój firmy były głównymi elementami, które zdecydowały o rozpoczęciu wdrożenia systemu klasy ERP. Z wielu ofert wybrano rozwiązanie BPSC ze względu na jego elastyczność oraz doświadczenie we wdrożeniach w branży odzieżowej – m.in. w Atlantic, Big-Star czy Americanos.

Wdrożenie będzie realizowane w kilku etapach. W pierwszym, właśnie rozpoczynającym się tzw. etapie pilotażowym, implementacja będzie przeprowadzana w dziesięciu lokalizacjach firmy. W kolejnych Impuls będzie wdrażany z pozostałych. Docelowo obejmie całość przedsiębiorstwa. System oprócz swych podstawowych funkcjonalności będzie zintegrowany ze specjalistycznymi urządzeniami branżowymi – m.in. służącymi do wydruku metek, czytnikami ladowymi i ekranami dotykowymi. Wdrażana będzie również funkcjonalność Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM), która uporządkuje pracę handlowców, pozwoli na ocenę efektywności ich pracy oraz usprawni planowanie działań marketingowych.

Źródło: www.bpsc.com.pl  

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top