Bo Concept z systemem ERP oraz Retail Columbus

Wdrożenie w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Bo Concept jest w ostatnim czasie kolejnym po projektach dla Royal Collection, gdzie do zarządzania sprzedażą detaliczną zostanie wykorzystane wertykalne rozwiązanie Retail Columbus. Projekt obejmie salony Bo Concept w Warszawie, Sopocie i Katowicach.  

Oprócz procesów zarządzania sprzedażą detaliczną i finansami rozwiązanie Retail Columbus (oparte na wdrażanym jednocześnie systemie Microsoft Dynamics AX)   zautomatyzuje także wewnętrzną dystrybucję: planowanie na poziomie centralnego magazynu oraz kontrolowanie zatowarowania każdego salonu. – DOS-owskie programy, którymi dotychczas wspomagał się Bo Concept nie dawały tego komfortu. Ponieważ informacje z salonów i magazynu musiały być ręcznie wprowadzane do wspólnej bazy, operacja generowała dodatkowy czas, a tym samym potęgowała ryzyko podjęcia decyzji w oparciu o nieaktualne dane – mówi Piotr Szczerbiak, project manager Columbus Polska, odpowiedzialny za projekt dla Bo Concept. Teraz zarządzanie finansami i dystrybucją będzie przebiegać inaczej.

System Microsoft Dynamics AX wprowadzi wspólną bazę danych, a dzięki rozwiązaniu Retail Columbus zarząd firmy będzie mieć dynamiczny i bieżący podgląd sprzedaży w każdym salonie. – Informacje o wielkości i wahaniach podaży będą bowiem generowane bezpośrednio u źródła, czyli przy kasach fiskalnych, których oprogramowanie zostanie połączone z systemem ERP za pomocą Retail Columbus – wyjaśnia Piotr Szczerbiak.

- Wykorzystanie danych, które będą na bieżąco aktualizowane nie tylko usprawni rachunkowość zarządczą, ale też przełoży się na dokładniejszą analizę biznesową i szybszą reakcję na popyt na lokalnych rynkach – dodaje Piotr Szczerbiak.

BoConcept jest siecią duńskich salonów oferujących wyposażenie wnętrz. Firma prowadzi 420 salonów w ponad 30 krajach. Pierwszy salon Bo Concept otwarto w Paryżu w 1993 r. W Polsce firma działa w Warszawie, Katowicach i Sopocie.

Źródło: www.columbusit.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top