ORACLEPodczas wirtualnej konferencji Oracle Live 29 września, zostały zaprezentowane liczne aktualizacje pakietów Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) i Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM). Najnowsze innowacje, to m.in. automatyczne funkcje bezdotykowe, planowanie predykcyjne i cyfrowi asystenci.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Rok 2020 należał do najtrudniejszych przy prowadzania biznesu. Wiele działów finansów, które próbują zrównoważyć wyzwania krótkoterminowe za pomocą trwających dłużej inicjatyw strategicznych, działa pod coraz większą presją” — powiedział Rondy Ng, wiceprezes Oracle, szef działu aplikacji. „Nasze najnowsze aktualizacje pomagają działom finansów szybko dostosowywać się do aktualnej sytuacji gospodarczej, stymulować nowe modele biznesowe i doskonalić podejmowanie strategicznych decyzji, aby w ten sposób pomagać naszym klientom definiować przyszłość ich firm.


Najnowsze aktualizacje umożliwiają organizacjom każdej wielkości szybkie i łatwe korzystanie z innowacji dotyczących sztucznej inteligencji, asystentów cyfrowych i przetwarzania języka naturalnego. Te udoskonalenia pomagają zespołom finansowym usprawniać podejmowanie decyzji dzięki analizom w czasie rzeczywistym, upraszczać procesy biznesowe i zwiększać wydajność potrzebną do stymulowania wzrostu.

Większa efektywność dzięki bezdotykowym operacjom — nowe funkcje i możliwości, które pomagają firmom zwiększyć szybkość, precyzję i efektywność za pomocą bezdotykowych operacji, obejmują:
  • Automatyczne etykiety raportów wymaganych przez przepisy: dzięki przetwarzaniu języka i rozpoznawaniu wzorców ta nowa funkcja eliminuje ręczne oznakowywanie obowiązkowych raportów (również tych na formularzach 10K i 10Q). Użytkownicy mogą więc skupić się na jakości i weryfikacji raportów i sprawozdań.
  • Inteligentna automatyzacja procesów: pomaga usprawnić zamknięcie finansowe i uzgadnianie kont dzięki zastosowaniu konfigurowalnych i inteligentnych reguł do automatyzacji zadań ręcznych. Automatyzacja dużej części uzgodnień pozwala klientom skupić się na bardziej złożonych kwestiach wymagających ludzkiej oceny.
  • Domyślne inteligentne łączenie kont: automatycznie przewiduje i wprowadza segmenty kodu dla faktur niezwiązanych z zamówieniami zakupu w oparciu o uczenie maszynowe. Dzięki temu klienci mogą zautomatyzować rutynowe wprowadzanie danych oraz skrócić czas przetwarzania faktur, a system poprawia przewidywania przy dalszym użytkowaniu.


Lepsze decyzje dzięki planowaniu predykcyjnemu — przedsiębiorstwa mogą sporządzać i szybko realizować inteligentne plany, wykorzystując do tego nowe funkcje, takie jak:
  • Inteligentne zarządzanie wydajnością: odkrywa trudne do zauważenia wzorce danych, aby dostarczać przydatne i kontekstowe informacje we właściwym czasie, pomagając poprawić jakość i wpływ decyzji finansowych i operacyjnych na biznes.
  • Funkcje planowania i budżetowania przedsiębiorstw i projektów: łączą planowanie i budżetowanie z zarządzaniem projektami w celu usprawnienia realizacji strategicznych planów korporacyjnych i kontroli zatwierdzonych projektów.
  • Zarządzanie ciągłością biznesową: funkcja ta pomaga klientom przygotować się na czynniki ryzyka w zakresie operacji i bezpieczeństwa spowodowane przez niespodziewane zdarzenia. Dzięki tym funkcjom działy finansowe mogą szybko oceniać ryzyko, dokumentować i zatwierdzać plany odzyskiwania oraz na bieżąco informować kadrę kierowniczą, aby zminimalizować konsekwencje dla reputacji, operacji i finansów.


Lepsza produktywność i praca grupowa dzięki cyfrowym asystentom: proste i atrakcyjne dla użytkownika funkcje konwersacyjnych i kontekstowych interfejsów obejmują: Project Time Entry: przewiduje przebieg czasowy projektu, upraszcza wprowadzanie zadań i wydatków oraz uzgadnia procesy na koniec miesiąca dla specjalistów ds. projektów.

Rozszerzone platformy współpracy: pomaga zespołom współpracować na popularnych platformach, w tym SMS, Slack i Microsoft Teams.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top