TRIVAPraca przy użyciu najbardziej popularnych, prostych narzędzi, często staje się nieuporządkowana. Ile razy gubiłeś się w gąszczu informacji, niepotrzebnych w danym momencie? Jak często szukałeś odpowiednich danych lub informacji, poświęcając czas swój oraz swoich współpracowników?


 
Takie środowiska przez samą swoją konstrukcję utrudniają podejmowanie decyzji. Wiele z tych decyzji w zależności od stanowiska, może być kluczowych dla przyszłości naszej firmy. Usprawnianie decyzyjności rozpoczyna się od uporządkowania przestrzeni informacyjnej. Do tego niezbędne są odpowiednie narzędzia. TRIVA ERP - w pełni konfigurowalna

Narzędziem, które oczyszcza informacyjne przedpole pracownika, jest TRIVA - system ERP, stworzony przez firmę Soneta. To produkt klasy premium, kierowany do dużych przedsiębiorstw. Z jego rozwiązań z powodzeniem mogą jednak korzystać również firmy średnich rozmiarów, mierzące się z codziennymi problemami.

TRIVA rozwiązuje wiele z nich dzięki – między innymi – konstrukcji interfejsu użytkownika. Program zbudowany jest w oparciu o strukturę w pełni konfigurowalnych Kokpitów. Środowisko pracy użytkownika staje się dzięki temu plastyczne i zawiera wyłącznie niezbędne informacje.

Poznaj bliżej system TRIVA!


Prezentację możliwości jakie oferuje system TRIVA ERP można zobaczyć już 6 i 7 października. Podczas warszawskiego Forum Dyrektor Finansowy 2023, specjalną prelekcję poprowadzi Juliusz Tomeczek – Dyrektor Produktu TRIVA. W jej ramach omówiony zostanie zarówno sam system, jak i przyświecająca mu filozofia „Liczy się każdy element”.

Czym są Kokpity TRIVA?


Interfejs Kokpitów w systemie TRIVA jest elementem określanym na początku każdego wdrożenia. Autoryzowany Partner prowadzi konsultacje przedwdrożeniowe, poznając procesy biznesowe realizowane w przedsiębiorstwie. Na tej podstawie planuje docelowy wygląd Kokpitów oraz ich funkcjonalność.

Kokpit w założeniach systemu TRIVA jest docelowym interfejsem danego pracownika. System daje możliwość zaprojektowania Kokpitów w oparciu o konkretne procesy, wykonywane przez użytkownika. Dzięki temu pracownik obsługujący system TRIVA ma dostęp wyłącznie do danych oraz informacji, które są mu niezbędne.

Korzyści z perspektywy pracodawcy


Prezentacja niezbędnych informacji, dostępnych w każdym Kokpicie, pozytywnie wpływa na operatywność firmy. Eliminacji ulegają tzw. "wąskie gardła" informacyjne, a każda sytuacja szybko staje się bardziej klarowna. W efekcie łatwiejsze staje się podejmowanie decyzji zarządczej.

Odwzorowanie struktury firmy poprzez Kokpity pomaga także automatyzować procesy biznesowe. Dynamizuje to proces działania przedsiębiorstwa, co szczególnie ważne jest wśród dużych firm, dla których dedykowany jest system TRIVA. Elastyczność systemu Kokpitów umożliwia nanoszenie szybkich zmian. Firma, korzystająca z takich narzędzi, jest w stanie nie tylko nadążać, co wręcz wyprzedzać rynkowe trendy. Ten aspekt wspiera również moduł Business Intelligence, obecny w systemie niezależnie od rodzaju wykupionej licencji.

TRIVA zawsze zgodna z przepisami

Wdrożenie systemu TRIVA może przenieść strukturę firmy we współczesne rozwiązania chmurowe. Odpowiedzialność za techniczne utrzymanie systemu przejmuje wówczas zewnętrzny zespół administratorów. Użytkownik końcowy nie musi już doglądać stacjonarnych serwerów, w których do niedawna wiele firm przechowywało swoje dane. Natomiast w przypadku zakupu licencji na wynajem, każda kolejna aktualizacja, rozwijająca na bieżąco system jest ujęta w cenie abonamentu.

Ten aspekt obejmuje również aktualizacje, dotyczące zmian w polskim prawodawstwie. Przedsiębiorca, który jest świadom bieżącego stanu krajowego prawa, sprawniej prowadzi swoją firmę. Unika nieścisłości i konieczności dostosowywania się do jego nowych zapisów. Firma Soneta wychodzi temu naprzeciw - każda zmiana prawa, wpływająca na działanie polskiego biznesu, jest implementowana odgórnie przez dostawcę oprogramowania. To element całościowej polityki firmy, gwarantującej swoim klientom dostosowanie systemu do zmian w prawie.

Korzyści dla pracownika

Dostosowanie Kokpitu do indywidualnych potrzeb skraca proces onboardingu nowych pracowników. Brak konieczności "przeklikiwania" się przez kolejne elementy systemu usprawnia wdrożenie się w codzienne obowiązki. Efektem jest tym samym zwiększona ergonomia pracy.

Jednocześnie osoba zatrudniona zyskuje na automatyzacji procesów. Dostęp do najważniejszych danych kadrowych, na wyciągnięcie ręki, jest równoznaczny z prostą samoobsługą pracowniczą. Jej ramy zostały stworzone w oparciu o doświadczenie rozwojowe innego produktu firmy Soneta - systemu enova365, dostarczanego na rynek od dwóch dekad.

Źródło: www.triva.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top