Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
loading...
Handel w sieci to dla przedsiębiorców ogromna szansa, ale i wyzwanie. Jak wskazują badania, rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija. Raport opublikowany przez Rzeczpospolitą pokazuje, że sprzedaż internetowa systematycznie wzrasta, a rozwój e-zakupów jest największy w Europie Środkowej. Strony e-commerce odwiedza 80% polskich internautów. Dla porównania w Czechach jest to 54%, na Słowacji 51%, a na Węgrzech 44%.

REKLAMA:
snt ile kosztuje wdrozenie erp
 


Firmy chcące się rozwijać i pozyskiwać nowych klientów muszą prowadzić działalność w Internecie. By sprostać tym wyzwaniom, przedsiębiorstwa potrzebują integracji z popularnymi platformami sprzedażowymi.

altab sap bo wizualizacja

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma Altab zintegrowała SAP Business One z Allegro, Shoperem i Magento. Prace były możliwe dzięki autorskiemu rozwiązaniu XDTW. Pozwala ono między innymi na połączenie SAP Business One z rozwiązaniami opartymi na usługach sieciowych typu web service. XDTW automatyzuje przepływ informacji pomiędzy systemami, a dzięki graficznemu interfejsowi zarządzanie procesami jest bardzo proste. Integracja platformy sprzedażowej z SAP Business One to przede wszystkim szybszy przepływ informacji i skrócenie czasu realizacji zleceń. Dane wprowadzamy do systemu tylko raz. Unikamy w ten sposób niepotrzebnych kosztów i straty czasu.
?Pełna integracja pozwala na automatyzację procesu zakupowego, od złożenia zamówienia po dostarczenie towaru. Automatyzacji podlega także generowanie dokumentów dostawy, listów przewozowych, etykiet logistycznych etc. Zarówno klient jak i sprzedawca mają możliwość pełnej kontroli tego procesu, z uwzględnieniem bieżących stanów magazynowych – podkreśla Łukasz Bloch, kierownik Działu Wsparcia Serwisowego Altab.
Według prognoz Ministerstwa Gospodarki do 2020 roku sprzedaż przeniesie się do sieci. Niektóre serwisy podają informację, że kres tradycyjnej sprzedaży nastąpi w okolicach 2040 roku. Trudno przewidzieć jak zmieni się rynek w ciągu najbliższych 20 lat. Jednak dla e-zakupów perspektywa jest bardzo optymistyczna. W 2017 roku internauci z całego świata wydali na zakupy w sieci łącznie 1,5 biliona dolarów, to o 15% więcej niż rok wcześniej. Analitycy szacują, że wartość sprzedaży internetowej w Polsce do 2022 roku wyniesie ponad 70 miliardów złotych.

Źródło: www.altab.pl

PODOBNE


 

  • odl reklama baner
  • l systems wysuwany2019
  • ENOVA365 KWADRAT
  • eqsystembaner

  • Greenfit obniz koszt wdrozenia