przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
Comarch, wiodący dostawca rozwiązań IT dla biznesu ogłosił dzisiaj, że Orange Luxembourg wdroży systemy Comarch BSS w celu usprawnienia procesów bilingu i zarządzania klientem.

REKLAMA:
snt banner 300
 
 
Rozwiązanie obsługiwać będzie oferowane przez Orange usługi telefonii komórkowej prepaid i postpaid (łączność głosowa i transmisja danych), ofertę „Orange Love” (internet, TV, VoIP i mobilne), a także usługi oparte o chmurę i oferowane przez firmy trzecie na terytorium Luksemburga. Wymienione usługi będą oferowane, rozliczane, fakturowane i zarządzane z wykorzystaniem szeregu modułów wsparcia biznesu dostarczonych przez Comarch, w tym: Convergent Charging Billing & Revenue Management, Voucher Management, CRM, Self-Care, Product Catalog, Order Management oraz Application Integration Framework.

Comarch będzie nadzorować i koordynować projekt, który wiąże się z integracją ponad 40 systemów IT i obejmuje kompletne wdrożenie, testy, migrację i uruchomienie nowego systemu. Rozwiązanie będzie hostowane w centrum przetwarzania danych Comarch we francuskim Lille. Ponadto Comarch dostarczy również usługi zarządzane z zakresu m.in. wsparcia, utrzymania, fakturowania i regularnego publikowania nowej wersji katalogu.
Jesteśmy pod dużym wrażeniem elastycznego i responsywnego podejścia Comarch, jak również ich oferty produktowej, która odpowiada nie tylko na obecne, ale i na przyszłe potrzeby Orange – mówi Werner De Laet, CEO w Orange Luxembourg. Aby zachować konkurencyjność na dzisiejszym rynku, operatorzy telekomunikacyjni muszą zapewnić najwyższej jakości doświadczenie klienta oraz dostarczać spersonalizowane usługi oparte o transmisję danych, za pomocą wszystkich możliwych kanałów kontaktu z klientem. Bardzo istotne jest również zarządzanie aspektami operacyjnymi, poprzez zmniejszanie liczby incydentów, poprawę czasu reakcji i zwiększanie skuteczności dzięki automatyzacji zorientowanej na działania o wysokiej wartości dodanej. Wspólnie z Comarch chcemy zrealizować duży projekt, który zmieni nasze operacje BSS we wszystkich ich aspektach. Chodzi tu zarówno o naliczanie opłat w systemie prepaid i kontrolę stanu kont, zarządzanie informacjami o kliencie, dostęp do sieci komórkowej, jak i zgłaszanie incydentów i problemów (ang. trouble ticketing). Biorąc pod uwagę nasze dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z Comarch, jesteśmy pełni optymizmu i spodziewamy się sukcesu projektu.
Dzisiaj użytkownicy telefonii mobilnej używają swoich telefonów do bardzo wielu codziennych czynności. Nowoczesne rozwiązania BSS muszą odzwierciedlać tę zmianę i umożliwiać elastyczne fakturowanie i rozliczenia finansowe, łatwe wprowadzanie nowych produktów i możliwość automatyzacji – a wszystko to w podejściu zorientowanym na klienta i usługi oparte o transmisję danych. Orange Luxembourg potrzebował nowoczesnych narzędzi IT, które umożliwiłyby to wszystko, w rozsądnej cenie. Przeprowadzimy gruntowną przebudowę systemów BSS naszego klienta dostarczając 6 produktów, ponad 30 funkcjonalności i 40 integracji systemowych. Usprawni to w odczuwalny sposób procesy biznesowe Orange Luxembourg dzięki zmniejszeniu kosztów operacyjnych i zwiększeniu zadowolenia klienta – mówi Wojciech Pawluś, dyrektor belgijskiego oddziału Comarch.
Źródło: Comarch

PODOBNE


 

  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250