przewodnik po chmurze
Previous Next Play Pause
Systemy MES, a Przemysł 4.0 Systemy MES, a Przemysł 4.0
Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania Maraton, czy sprint? Zwinne wdrożenia oprogramowania
Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata Kierunek dla systemów ERP na najbliższe lata
Druga młodość ERP Druga młodość ERP
Big zmiana z Big Data Big zmiana z Big Data
Innowacje i potrzeba „szybkich błędów” Innowacje i potrzeba „szybkich błędów”
8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia 8 zastosowań Big Data, o których nie miałeś pojęcia
Klient z danych poskładany Klient z danych poskładany
Z systemu pudełkowego do ERP Z systemu pudełkowego do ERP
5 kluczowych systemów Big Data na świecie 5 kluczowych systemów Big Data na świecie
Wysoko w chmurach Wysoko w chmurach
Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi Innowacyjność technologiczna MSP - sposób na optymalizację i budowanie przewagi
7 mitów na temat WMS-ów 7 mitów na temat WMS-ów
loading...
S&T, jeden z największych i niezależnych integratorów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zapewni opiekę informatyczną i serwisową nowej restauracji Max Premium Burgers w warszawskim Wilanowie. To czwarta w tym roku lokalizacja, wchodzącej na polski rynek skandynawskiej sieci szybkiej obsługi.


REKLAMA:
snt banner 300
 
 
Max Premium Burgers to szwedzka sieć restauracji serwujących burgery, zatrudniająca ok. 6 tys. pracowników w ponad 130 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski oraz Egiptu. Za implementację centralnych standardów informatycznych na polskim rynku, odpowiedzialna będzie firma S&T, dysponująca własną siecią biur serwisowych zlokalizowanych na terenie całego kraju, gwarantujących lokalne wsparcie użytkowników w trybie 24 godz. na dobę. W ramach umowy partnerskiej, S&T odpowiada za zakup oraz instalację urządzeń IT, testy konfiguracyjne, przygotowanie dokumentacji i przekazanie systemu do produkcji. Integrator odpowiedzialny będzie także za utrzymanie infrastruktury IT i wsparcie pracowników po uruchomieniu restauracji.

Otwarcie nowego lokalu gastronomicznego jest złożonym projektem logistyczno-informatycznym, wymagającym instalacji i konfiguracji wielu różnych komponentów w bardzo krótkim czasie. W każdej restauracji montowane są komputery, kasy, drukarki fiskalne, terminale płatnicze, kioski samoobsługowe, czy kuchenne ekrany wyświetlające status realizacji zamówienia. Wszystkie te urządzenia występujące w różnych punktach sprzedaży rozproszonych geograficznie, połączone są z centralnym systemem finansowo księgowym sieci Max Premium Burgers, gdzie na bieżąco monitorowany i rejestrowany jest ich obrót. Zgodnie ze strategią właściciela szwedzkiej sieci, wchodząc na nowe rynki firma nie buduje lokalnych struktur i kompetencji IT tylko, korzysta z usługi wyspecjalizowanych integratorów w tym obszarze.
Otwierając nowe lokale, zawsze podpisujemy kontrakt na kompleksowe wsparcie informatyczne z lokalnym, doświadczonym partnerem, który zaimplementuje wypracowane przez nas standardy i zapewni nam sprawną pomoc na miejscu, w przypadku pojawiąjących się problemów technicznych. Taka strategia pozwala nam na uruchomienie nowych restauracji w stosunkowo krótkim czasie – dodaje Richard Bergfors, CEO MAX Premium Burgers.
Rozwiązania IT w gastronomii nie służą już wyłącznie optymalizacji pracy punktów sprzedaży. Coraz częściej funkcjonują także jako element udogodnień, których oczekują goście. Stają się także narzędziami marketingowymi, które mają pośredni wpływ na obroty. W każdej restauracji Max Premium Burgers, dostępna jest dla klientów bezprzewodowa sieć Wi-fi, czy systemy Digital Signage, których podstawową funkcją jest informowanie klientów o dostępnej ofercie produktowej i bieżących promocjach. Dodatkowo, także lokale szwedzkiej sieci, wyposażane są w najnowszej generacji kioski samoobsługowe, wielofunkcyjne urządzenia składające się z dużego ekranu dotykowego, komputera PC i terminala płatniczego.
Niezawodność systemu, jakość urządzeń POS czy przepustowość sieci mają coraz większy wpływ na wypracowywane zyski punktów gastronomicznych. Outsourcing procesów IT jest dla wielu firm gwarancją zachowania ciągłości biznesowej, bez potrzeby zatrudniania własnych zasobów. S&T jest dojrzałym podmiotem serwisowym, wyspecjalizowanym w lokalnej pomocy użytkownikom końcowym. Dzięki organizacji i strukturze naszego help-desku, a także ilości i dostępności inżynierów mobilnych, mamy duży potencjał w zapewnianiu opieki technicznej w różnych lokalizacjach, co zostało potwierdzone wieloma zrealizowanymi przez nas kontraktami w tym zakresie. – mówi Adam Sajewicz, Managed Services Manager z S&T w Polsce.
W przyszłym roku na rynku polskim zostaną uruchomione kolejne restauracje, a w ciągu najbliższej dekady planowane jest otwarcie aż 200 lokali sieci w Polsce.

S&T w Polsce odpowiada za utrzymanie systemów, usługi serwisowe urządzeń POS, a także m.in. dla sieci sklepów Auchan, czy Simple.

Źródło: www.snt.pl

PODOBNE


 

  • ENOVA365 KWADRAT

  • eqsystembaner

  • snt button 250