ifsIFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Macro Integration Services z siedzibą w Greensboro (Karolina Północna, USA) wdrożyła rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management™; IFS FSM) po trwających pięć miesięcy pracach.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 


Firma Macro zapewnia pomoc w implementowaniu i integracji systemów oraz ich utrzymaniu wielu sieciowym sprzedawcom detalicznym w Stanach Zjednoczonych. Ze względu na szybki rozwój działalności przedsiębiorstwo potrzebowało ujednoliconego systemu zarządzania projektami, zapasami i serwisem w terenie oraz monitorowania działalności.

W ramach tego przedsięwzięcia firma Macro współpracowała z partnerem IFS, firmą Gogh Solutions, z siedzibą w Montrealu w Kanadzie. Proces wdrożeniowy zajął zaledwie pięć miesięcy pomimo tego, że obejmował on integrację z dotychczasowym systemem finansowym firmy Macro.
IFS to nasz podstawowy system do zarządzania danymi dotyczącymi kosztów usług serwisowych, części i realizacji projektów”, powiedział Mike Senn, dyrektor ds. rozwoju działalności w firmie Macro. „Chcieliśmy zachować dotychczasowy system finansowy, a rozwiązanie IFS FSM pozwoliło nam w elastyczny sposób przeprowadzić integrację obu środowisk, bez naruszania napiętych terminów. Rozwiązanie IFS pomaga nam standaryzować nasze procesy, od przydziału zadań poprzez usługi serwisowe, aż po fakturowanie, pozwalając na skalowanie rozwiązań informatycznych wraz z rozwojem działalności naszej firmy.
Parker Zanios, dyrektor IFS ds. współpracy z partnerami w Ameryce Północnej, powiedział:
Szybkie wdrożenie naszego rozwiązania w firmie Macro pokazuje, jak doświadczoną kadrą dysponują – zarówno Macro, jak i Gogh. Sukces przedsięwzięcia ilustruje też, dlaczego firma IFS znalazła się najwyżej w rankingu w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner w kategorii zarządzania serwisem w terenie. Nasze oprogramowanie i metodologia pozwalają na wyeliminowanie ryzyka i nieprzewidzianych zdarzeń wynikających z wdrażania, tak by nasi klienci mogli szybko rozpocząć proces pełnej serwicyzacji.
Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top