Infor Fashion otrzymuje rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF)

Infor ogłosił, że moduł Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion dostał rekomendację organizacji International Apparel Federation (IAF) potwierdzającą, że system jest narzędziem przygotowanym przy zaangażowaniu marek i producentów branży odzieżowej specjalnie dla branży odzieżowej. IAF reprezentuje globalne środowisko modowe poprzez narodowe i regionalne organizacje branżowe. Rada nieustannie pracuje nad ulepszeniem działania łańcucha dostaw, przyczyniając się do lepszych wyników branży w zakresie rentowności, a także korporacyjnej odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Zainteresowania zarówno klientów, jak i dostawców w branży odzieżowej są odzwierciedlone w sprawniejszym i szybszym przepływie informacji i towarów pomiędzy wytwórcami, ich klientami, detalistami i konsumentami końcowymi. W efekcie będziemy mieć więcej dokładnie takich towarów na półkach, jakich klienci chcą, oraz mniej produktów, które wymagają nieplanowanych przecen - powiedział Matthijs Crietee, sekretarz generalny International Apparel Federation. Naszym zdaniem Infor Analytics, zapewniając klientowi możliwość analizowania olbrzymiej ilości danych w relatywnie łatwy sposób w całym łańcuch dostaw, ma duży wkład w rozwój globalnej branży odzieżowej.
Infor Analytics w pakiecie Infor Fashion, razem z narzędziami inteligencji biznesowej Infor, zapewnia możliwości analizy branżowej, obszerne raportowanie i specyficzne wskaźniki wydajności (KPI), przy wykorzystaniu personalizowanych tablic, do których użytkownicy mają dostęp nie tylko z komputera, ale też z urządzeń mobilnych. Z systemem Infor, firmy mogą przekształcać informację w aktywne widoki działań, mieć obraz wyników działalności w czasie rzeczywistym, przyspieszyć podejmowanie decyzji i uwolnić potencjał składowanych danych w swoich systemach.
Branża odzieżowa jest wielkim globalnym łańcuchem, który ciągle się zmienia w zależności od ekonomii i fluktuujących gustów konsumentów. Tworzy to olbrzymi zbiór danych, które, jeśli są przechowywane i analizowane w odpowiedni sposób, mogą przyczynić się do lepszej wydajności i szybszych operacji w całym łańcuchu - powiedział Erick Rowe, wiceprezes działu Infor Retail. "Infor chce dostarczać innowacyjne, skalowalne aplikacje z funkcjonalnością specyficzną dla wybranej branży, a rekomendacja IAF jest potwierdzeniem, że odnieśliśmy sukces w tym zakresie.
Źródło: iPCC

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top