Comarch ERP Optima zawsze zgodna z obowiązującym stanem prawnym
od 16 listopada w nowej odsłonie

Z rozwiązania dedykowanego dla małych i średnich firm handlowych i usługowych oraz Biur Rachunkowych, korzysta już 63 tys. Klientów, w tym ok. 6 tys. Biur Rachunkowych. Jak wynika z badań satysfakcji klienta, 87% użytkowników Comarch ERP Optima poleciłoby ten program innym przedsiębiorcom*.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
Nowa odsłona systemu Comarch ERP Optima 2016.0.1 to zmiany dotyczące dostosowania programu do zmian w przepisach prawnych, to również wiele nowości, które w dużym stopniu wzbogacają atrakcyjność systemu i poprawiają jego ergonomię.

Wśród nowości nowego oprogramowania zalazły się m.in.

· Uproszczone zestawienia księgowe · Wysyłka deklaracji: VAT-UE(3), VAT-UEK(3), VAT-27(1) do systemu e-Deklaracji za pomocą podpisu niekwalifikowanego · Weryfikacja e-Deklaracji · EDI-Awizo · Comarch ERP e-Pracownik – funkcje zwiększające ergonomię pracy modułu do zarzadzania procesami pracowniczymi w firmie
System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w modelu usługowym, dzięki czemu użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. Klient w ramach miesięcznych opłat abonamentowych w modelu usługowym oraz w ramach rocznych opłat upgrade w modelu stacjonarnym otrzymuje wsparcie merytoryczne i techniczne od pracowników Comarch – mówi Magdalena Morawa, Dyrektor Comarch ERP Optima Asysta.
Wsparcie to jest szczególnie ważne na przełomie roku, gdy w dużej mierze zmieniają się przepisy prawa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i zgodnie z naszą misją, która zakłada ciągłe zwiększanie satysfakcji Klientów i Partnerów, planujemy od nowego roku zwiększyć zakres wsparcia, o czym w najbliższym czasie w szczegółach poinformujemy – wyjaśnia Magdalena Morawa.
Po 10 miesiącach 2015 roku Comarch ERP Optima odnotowała dynamiczny wzrost sprzedaży o 26 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top