Bezpłatna aplikacja mobilna V-Desk dla klientów PrimeSoft Polska

Firma PrimeSoft Polska, z myślą o swoich dotychczasowych klientach, stworzyła aplikację mobilną V-Desk. Dzięki temu rozwiązaniu pracownicy firm, w których wcześniej wdrożony został system elektronicznego obiegu dokumentów, mają dostęp do służbowych dokumentów 
z dowolnego miejsca.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 
System V-Desk zapewnia obieg oraz zarządzanie dokumentami (workflow|DMS), zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) oraz elektroniczne archiwum dokumentów. Dzięki mobilnej wersji użytkownicy otrzymują zdalny dostęp do swojego kalendarza V-Desk z zawsze aktualnymi zadaniami. Aplikacja pozwala rejestrować dokumenty wraz z załącznikami, wyszukiwać pliki oraz uzyskiwać ich podgląd, z poziomu dowolnego urządzenia (smartfon, tablet, laptop).

W zależności od przysługujących użytkownikowi uprawnień, może on także wykonać zadania związane z dokumentem w ramach danego procesu (akceptować, przekazywać czy odrzucać) 
w tym także delegować dyspozycje do innych współpracowników, czy działów. Zdalny dostęp do dokumentów nie tylko skraca czas ich procesowania, ale także znacząco optymalizuje prace pracowników.

Aplikacja jest bezpłatna i dedykowana użytkownikom systemu V-Desk, czyli średnim i dużym firmom, grupom kapitałowym, spółkom giełdowym, bankom, instytucjom finansowym, firmom budowlanym, deweloperskim, produkcyjnym oraz przedsiębiorstwom funkcjonującym na rynku FMCG. Aplikację można pobrać poprzez sklep Google Play lub App Store (platformy Android oraz iOS).

Źródło:  Primesoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top