Qlik inwestuje w program partnerski OEM

Qlik zapowiedział nowe inwestycje wspierające partnerów. Najnowsze uzupełnienia ekosystemu OEM obejmują m.in. wprowadzenie rozwiązań „opartych na technologii QlikView”, które mają zastosowanie zarówno w niszowych jak i w kluczowych dla Qlik branżach.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Są to między innymi: przemysł, branża handlowa, dobra szybkozbywalne, bankowość, ubezpieczenia i służba zdrowia. Kilka dni temu tysiące partnerów Qlik brało udział w spotkaniu Qonnections 2014, corocznym światowym spotkaniu partnerów firmy.
Partnerstwa OEM są kluczowe dla Qlika, gdyż pozwalają na rozszerzenie oferty Business Discovery i możliwość dotarcia do klientów z poszczególnych, czasami niszowych, branż. -Powiedział Christof Majer, wiceprezes ds. sprzedaży z partnerami w Qlik. Połączenie QlikView i przeznaczonych dla konkretnych obszarów produktów partnerów OEM oraz ich doświadczenia, pomaga naszym klientom sprostać wyzwaniom, przed którymi stają ich użytkownicy biznesowi i z którymi borykają się ich działy IT. Mając na uwadze dalsze inwestycje w partnerstwa OEM, wspieranie istniejących i poszukiwanie nowych relacji, dokładamy wszelkich starań, by zmieniać sposób, w jaki biznes wykorzystuje dane jako swój strategiczny zasób.
Przedsiębiorstwa mogą integrować QlikView z istniejącym oprogramowaniem, by otrzymać bardziej przyjazne kokpity, atrakcyjne wizualnie raporty i dogłębniejszą analizę, ewentualnie mogą korzystać z QlikView jako uzupełniającego modułu BI. Wykorzystywane przez Qlik podejście Natural Analytics sięga do wrodzonej, ludzkiej skłonności do przetwarzania złożonych informacji i wspiera sposób, w jaki użytkownicy naturalnie poszukują informacji, filtrują je, zadają pytania i znajdują powiązania między danymi. Dzięki temu mogą szybciej i sprawniej wydobyć potrzebną wiedzę i podejmować trafne decyzje biznesowe.

Źródło: QlikTech

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top