SAP znalazł się w gronie 20 najcenniejszych marek świata

SAP - ERPSAP znalazł się w gronie 20 najcenniejszych marek świata w rankingu 2013 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands (100 najcenniejszych światowych marek). Zajmuje także poczesne miejsce wśród marek, które zyskały najwięcej na wartości. Dzięki ogromnemu powodzeniu produktów SAP, które wynika z nastawienia firmy na potrzeby klienta oraz na innowacje, wartość marki wzrosła o 34%, co pozwoliło firmie awansować z 23. miejsca rok wcześniej na miejsce 19. Według badania wartość marki SAP rosła najszybciej - od roku 2006 zyskała 259%. Ponadto SAP został uznany za najcenniejszą markę w Europie kontynentalnej.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Podczas gdy wiele marek technologicznych pozostało na mniej więcej tym samym poziomie, SAP pozostaje skoncentrowany na innowacjach, które zmieniają świat na lepsze i poprawiają jakość życia, a to sprawia, że znaczenie, wpływ oraz wartość marki SAP wciąż rośnie — powiedział Jonathan Becher, dyrektor ds. marketingu w firmie SAP. - Tak duży wzrost wartości marki SAP jest efektem starań kierownictwa, pracowników, współpracowników i partnerów SAP, aby nasze produkty i usługi coraz lepiej służyły naszym klientom.
Wśród najważniejszych czynników, które wpływają na pozycję SAP na światowym rynku wymieniono „szczególnie wysoką odpowiedzialność SAP jako firmy”, co „stanowi fundament dobrej reputacji”. Do wzrostu wartości marki przyczynia się również fakt, że SAP intensywnie wspiera swoich klientów w przekształcaniu ich działalności.
Nagłe przyspieszenie zbiegło się w czasie ze zmianą podejścia firmy SAP, która zamiast pomagać klientom w zwiększeniu wydajności, pomaga im przekształcić swoją działalność — czytamy w opracowaniu. - Zmiana ta była najbardziej widoczna w ofercie SAP dotyczącej przetwarzania w pamięci — SAP HANA.
Badanie BrandZ, przeprowadzane przez firmę WPP’s Millward Brown Optimor, różni się od innych opracowań dotyczących wartości marek. Jest ono połączeniem ogólnoświatowego, ilościowego badania opinii konsumentów z wyliczeniami wartości finansowej oraz wpływu marki na przychody (brand contribution).

Źródło: www.sap.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top