System ERP Symfonia 2013 z nową usługą e-przelewy

SAGE - ERP, systemy ERP, CRMNawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim związanymi, Sage wprowadza nową usługę e-Przelewy w aplikacjach nowego pakietu ERP Symfonii 2013.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Najnowsza wersja Systemu Symfonia 2013 została wzbogacona o narzędzia do obsługi szybkich płatności elektronicznych: przesyłania zleceń płatności i odbierania wyciągów oraz operacji bankowych w ramach współpracy z bankiem. Dzięki zintegrowaniu usługi z aplikacjami Finanse i Księgowość, Mała Księgowość, Faktura, Kadry i Płace oraz Handel, umożliwia ona m.in. wykonywanie przelewów bezpośrednio z aplikacji, dostęp do informacji na temat przelewów, automatyczne przypisanie ich do konkretnych rozrachunków czy kontrolę nad zleceniami wypłat dla pracowników, a także obsługę przelewów do ZUS i US. e-Przelewy pozwalają również na dzielenie danych o operacjach bankowych między aplikacjami.
Zintegrowanie aplikacji dostępnych w Symfonii z elektroniczną obsługą przelewów bankowych jest kolejnym krokiem do objęcia wszystkich obszarów związanych z finansami firmy w ramach jednego, spójnego systemu. Pozwoli to nie tylko ułatwić pracę działów księgowych, dzięki automatyzacji działań i stworzeniu jednej platformy dostępu do danych, jak również uzyskać większą kontrolę nad finansami.” – mówi Katarzyna Kaganiec, dyrektor Działu Zarządzania Produktami Sage sp. z o.o.
Bezpieczeństwo oraz wygoda

e-Przelewy pozwalają na archiwizację danych w formie dokumentów elektronicznych oraz szybkie wyszukiwanie ich w razie kontroli. Bezpośrednio do programów można pobierać wyciągi i potwierdzenia operacji bankowych oraz rozksięgowywać pozycje znajdujące się na wyciągu bankowym i rozliczyć nimi istniejące rozrachunki. Możliwość przypisania przelewów do konkretnych rozrachunków pozwala na większą kontrolę nad finansami i terminowością wypłat, dzięki możliwości wyszukiwania zobowiązań niezleconych. Kontrolę nad finansami wspiera również proces akceptacji zleceń. Pozwala on jednocześnie na ustalanie kolejności wykonywania przelewów i dostosowanie w ten sposób priorytetów płatności do aktualnych przepływów finansowych.

Dodatkowo, program ogranicza ryzyko popełnienia błędu, dzięki wyeliminowaniu ręcznego wprowadzania wyciągu bankowego do programu. Nie trzeba pamiętać a aktualizacji danych kontrahenta w aplikacji bankowej, bowiem program dokonuje jej automatycznie – podczas zlecenia przelewu. System uprawnień pozwala dodatkowo zabezpieczać istotne dane, takie jak np. wysokość wynagrodzeń pracowników. Usługa zapewnia dostęp do danych dotyczących operacji bankowych i ich statusów z poziomu aplikacji, co ułatwia pracę z nimi, a także pozwala na synchronizację tych danych. Obsługa aplikacji jest intuicyjna i pozwala również na wykonywanie przelewów grupowych, zbiorczych. e-Przelewy są integralną częścią Systemu Symfonia i współpracują z rozwiązaniami on-line większości banków działających w Polsce.

Podobnie jak w przypadku e-Faktur, koszty związane z e-Przelewami uzależnione są od ilości dokumentów, z jakich korzysta firma. Możliwe jest uzyskanie licencji firmowej lub skorzystanie z różnej wielkości pakietów (od 500 do 10 000 dokumentów), bądź pakietu bez limitu, w zależności od potrzeb klienta, dzięki czemu płaci on tylko za to, z czego korzysta. Dla użytkowników usług abonamentowych do Systemu Symfonia firma Sage oferuje pakiet 500 dokumentów w ramach abonamentu.

Zmiany i usprawnienia

W Symfonii 2013 poprawiona została ergonomia interfejsu, m.in. poprzez wprowadzenie w aplikacjach pakietów udoskonaleń, a w każdym programie zostały także wprowadzone liczne zmiany funkcjonalne. Do najważniejszych należą m.in.:
  • elastyczne szablony numeracji dokumentów i pakiet udoskonaleń w bieżącej pracy z dokumentami w programie Finanse i Księgowość;
  • kompleksowa i zautomatyzowana obsługa dotacji na środki trwałe;
  • automatyczne przypominanie o zdarzeniach eksploatacyjnych na podstawie terminarza; kompleksowa i zautomatyzowana obsługa umów cywilno-prawnych w module Kadry i Płace;
  • automatyczna obsługa pracowników z wynagrodzeniem niższym od minimalnego;
  • ułatwienia w przygotowaniu dodatkowych sprawozdań m.in.: do wniosków kredytowych, dotacji unijnych, dotacji celowych – dla firm prowadzących księgowość uproszczoną;

Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top