Kolejny klient serwisu SAP Business Intelligence z HICRON

Selena FM SA (WSE:SEL) - jedna z największych firm branży chemii budowlanej w Europie – dołączyła do grona klientów serwisowych HICRON. Na mocy podpisanych umów, od stycznia 2012 roku spółka HICRON rozpoczęła kompleksową obsługę serwisową Selena FM SA, obejmującą wsparcie aplikacyjne oraz utrzymanie (maintenance) systemu SAP.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Kontrakt na serwis aplikacyjny SAP zawarty z Selena FM SA obejmuje wsparcie pracowników firmy w codziennej obsłudze rozwiązań analityczno-raportowych SAP Business Intelligence. Ponadto, konsultanci HICRON są odpowiedzialni za administrowanie systemem SAP, dbając m.in. o bezpieczeństwo danych, wgrywanie poprawek systemowych, tworzenie kopii zapasowych.

Świadcząc usługi utrzymania systemu SAP, będące przedmiotem drugiej umowy zawartej z Selena FM SA, konsultanci HICRON są odpowiedzialni za dostarczanie i instalowanie aktualizacji systemu SAP ERP w Selena FM SA, a także usuwanie ewentualnych problemów w jego eksploatacji. Zakres usług serwisu systemu określają warunki SAP Enterprise Support.
Spółka HICRON, przedstawiła nam bardzo dobrą ofertę na serwis – mówi Przemysław Poppe, CIO w firmie Selena FM SA. – Spółka wykazała się bardzo dobrym doświadczeniem przy utrzymaniu i rozwoju aplikacji SAP BI/BW zwłaszcza przy tworzeniu niestandardowych raportów i rozszerzeń. Ważną zaletą firmy HICRON były wysokie kompetencje kadry technicznej delegowanej do tego projektu. Dodatkowymi atutami były lokalizacja firmy we Wrocławiu oraz doświadczenie przy wsparciu firm międzynarodowych z centralą w Polsce.
Cieszę się, że coraz więcej firm darzy nas zaufaniem. Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, w ubiegłym roku umocniliśmy zespół serwisowy zwiększając liczbę konsultantów-ekspertów o 30%, pozostaliśmy otwarci na zapytania o niestandardowe czasy obsługi. Rozszerzyliśmy także zakres usług o wsparcie w obsłudze aplikacji nie-SAPowych, między innymi JAVA. Wysokie standardy obsługi, elastyczność i jakość, którą zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu, przełożyły się na nowe kontrakty. Od stycznia 2011 roku podpisaliśmy 18, między innymi z dużymi, międzynarodowymi firmami takimi jak Selena FM SA – mówi Agnieszka Werbińska, Menedżer Działu Serwisowego HICRON.
Źródło: www.hicron.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top