Nowy wymiar obsługi serwisowej dla użytkowników systemu ERP Impuls 5

BPSC - ERP, systemy ERP, zarządzanie zasobami ludzkimiZgłoszenia serwisowe, aktualizacje oprogramowania, prezentacje nowych rozwiązań BPSC SA, a nawet zarządzanie komunikacją w trakcie wdrożenia systemu to funkcje, jakie zapewnia eLink. Platforma, uruchomiona w ramach dofinansowania unijnego, funkcjonuje już w pierwszych przedsiębiorstwach korzystających z systemu ERP Impuls 5.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
eLink to platforma komunikacyjna, która działa w postaci serwisu internetowego. Za jej pośrednictwem klienci i partnerzy biznesowi BPSC, w bezpieczny szyfrowany sposób mogą wymieniać informacje w trybie off-line, jak i komunikować się on-line w formie tekstowej i przy wykorzystaniu VoIP i VideoIP. Dzięki takim rozwiązaniom możliwe jest prowadzenie obsługi zgłoszeń serwisowych dotyczących systemu Impuls 5, baz danych oraz sprzętu. Platforma posiada również bazę wiedzy z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Oprócz komunikacji z obecnymi użytkownikami systemu ERP Impuls 5 eLink będzie również wykorzystywany do obsługi otwartych projektów. Prace rozwojowe nad tym rozwiązaniem pozwoliły na przeniesienie do niego całej komunikacji prowadzonej w ramach wdrożenia rozwiązań oferowanych przez BPSC. Korespondencja prowadzona na linii dział wdrożeń – klient rejestrowana jest w eLinku koordynującym wymianę informacji oraz archiwizującym wzajemne ustalenia. Dział Upsales opiekujący się klientem po wdrożeniu, już w trakcie użytkowania systemu Impuls 5, zyskał kolejne źródło informacji i dostęp on-line do pełnej historii zdarzeń towarzyszących wdrożeniu, co zdecydowanie wpływa na poziom wsparcia.
Platforma eLink zastąpi starsze oprogramowanie eDok, wykorzystywane do tej pory przez dział serwisowy BPSC. Dla klientów BPSC oznacza to przede wszystkim dostęp do nowszej technologii, wykorzystującej najnowsze wersje bazy danych Oracle, zdecydowanie bogatszą funkcjonalność oraz szybsze działanie aplikacji – podkreśla Ireneusz Krak, Dyrektor ds. Rozwoju Aplikacji w BPSC SA.
Oprogramowanie eLink powstało przy wsparciu funduszami z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Działanie 8.2, Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B). Na potrzeby obsługi serwisowej jest udostępniane użytkownikom systemu Impuls 5 bezpłatnie.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top