Sukces pierwszego dnia promocji w iMall24 oraz Dnia Darmowej Dostawy

COMARCHPrzedwczoraj, z okazji Mikołajek, w internetowej galerii handlowej iMall24.pl, nowym bezpłatnym serwisie stworzonym przez Comarch, można było kupić wybrane Produkty Dnia w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, m.in. iPad2 za 1499 zł i iPod nano za 371 zł. Kilka dni wcześniej, po raz drugi w Polsce, obchodziliśmy Dzień Darmowej Dostawy, której partnerem jest Comarch iSklep24.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Chociaż iMall24 istnieje od niedawna, to już jest chętnie odwiedzany przez internautów. Dowodem czego jest fakt, iż pierwszy iPad2 – w rewelacyjnej cenie 1499 zł – został kupiony w ciągu 23 sekund! To pokazuje, że Polacy coraz chętniej dokonują zakupów w sieci i lubią polować na superokazje – mówi Jakub Cel, odpowiedzialny za wprowadzenie iMall24 na rynek ecommerce. – 6-sty grudnia był pilotażem przed główną akcją promocyjną, którą przeprowadzimy w terminie 13-21 grudnia 2011 roku – dodaje Jakub Cel.
W ramach akcji promocyjnej, która rozpocznie się 13 grudnia, w wirtualnej galerii handlowej można będzie kupić – najtaniej w sieci – m.in. laptopy, netbooki, tablety, telewizory, konsole Xbox 360 z Microsoft Kinect, smartfony, kamery cyfrowe, nawigacje samochodowe, oraz inne produkty, które najczęściej lądują w koszykach internautów w okresie przedświątecznym. Wszystkie towary w ramach tej promocji zostaną wysyłane do nabywców bezpłatnie, dokładnie tak, jak w przypadku akcji Dzień Darmowej Dostawy (DDD).

DDD ma na celu zachęcenie Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej i atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Comarch promuje tego typu inicjatywy wśród wszystkich swoich klientów korzystających z rozwiązań ecommerce: Comarch iSklep24 oraz internetowa galeria handlowa iMall24.
W tym roku do akcji Dzień Darmowej Dostawy przystąpiło znacznie więcej e-sklepów prowadzonych przez naszych klientów. DDD to przede wszystkim szansa, aby zaistnieć medialnie, zwiększyć sprzedaż, a także przekonać do siebie nowych klientów. Jeżeli kupujący będzie zadowolony z obsługi w e-sklepie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zrobi w nim zakupy ponownie i poleci go swoim znajomym. Taka akcja to stosunkowo tani sposób na pozyskanie nowych klientów. Również sam termin DDD był bardzo atrakcyjny, ponieważ w tym okresie wielu konsumentów decyduje się na zakup prezentów świątecznych, co z pewnością wpłynęło na zwiększenie zainteresowania akcją – mówi Barbara Molga, product manager Comarch iSklep24.
Z efektów akcji zadowolony jest sklep rowerowy mbike, korzystający z oprogramowania Comarch. Wzrosty zostały odnotowane zarówno w ilości zamówień, jak i w ilości odwiedzin strony e-sklepu.
Postanowiliśmy przystąpić do tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy ponieważ w tego typu akcjach widzimy szansę na zwiększenie prestiżu i rozpoznawalności marki naszego e-sklepu. Specyfika naszej branży (sklep rowerowy) nie pozwala oczekiwać wielkich sukcesów po akcji organizowanej w listopadzie. Pomimo tego, 30 listopada odnotowaliśmy 5-krotny wzrost sprzedaży oraz zwiększony ruch na stronie – ponad 50 proc. więcej unikalnych odsłon. Całą akcję podsumowujemy bardzo pozytywnie, dlatego z pewnością weźmiemy udział w kolejnej edycji DDD – mówi Adrian Zieliński, właściciel mbike.pl, sklepu korzystającego z Comarch iSklep24.
Kilka dni temu udostępniona została nowa wersja aplikacji Comarch iSklep24 6.0. Razem z nią pojawiła się nowość w ofercie ecommerce – Comarch iSklep24 Enterprise. Wersja Enterprise posiada wszystkie funkcje standardowego Comarch iSklep24 oraz dodatkowe funkcjonalności, m.in. obsługę wielu walut, prezentacja towarów z atrybutami, np. różne rozmiary, kolory oraz powiązanie tych atrybutów ze stanem magazynowym. Co więcej, klienci którzy zdecydują się na wersję Enterprise w cenie usługi otrzymują certyfikat RapidSSL – dodatkowe zabezpieczenie dla sklepu internetowego, które wpływa na podwyższenie zaufania konsumentów dokonujących zakupów w Internecie. Wersja Enterprise będzie stale rozwijana w kierunku platformy Business to Business.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top