Cztery kółka z Comarch OPT!MA

COMARCH - ERPFirma Comarch przygotowała wakacyjną promocję dla wszystkich klientów, którzy kupią oprogramowanie Comarch OPT!MA. Główną nagrodą w zabawie jest samochód Skoda Fabia II FL Hatchback Classic. Comarch ufundował również dodatkowe prezenty za drugie, trzecie i czwarte miejsce, a są nimi zakupy w internetowej galerii handlowej iMall24.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Konkurs skierowany jest do potencjalnych klientów Comarch OPT!MA, oprogramowania stworzonego z myślą o rynku małych i średnich przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Program usprawnia działanie firm w kluczowych dla ich poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach: handel i usługi, zarządzanie, księgowość oraz rozliczenia i kadry. Comarch OPT!MA posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych.

Aby wziąć udział w konkursie „Cztery kółka z Comarch OPT!MA” wystarczy wypełnić formularz na stronie konkursowej www.OPTIMA.Comarch.pl/samochod, odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie na 5 pytań konkursowych związanych z ofertą Comarch (wskazówki do odpowiedzi można znaleźć na stronach www.OPTIMA.Comarch.pl i www.Comarch.pl/ERP), oraz kupić w terminie do 16 września 2011 roku oprogramowanie Comarch OPTIMA.
Zastanawialiśmy się, jaką formę powinna przyjąć nasza wakacyjna promocja. Rok temu był to konkurs „Wakacje marzeń”, w którym wygrać można było tropikalną wycieczkę. Tym razem chcemy dać naszym klientom możliwość zdobycia narzędzia, które pozwoli na rozwój firmy i będzie stanowić uzupełnienie do oprogramowania Comarch OPT!MA, którego wdrożenie daje przedsiębiorstwu przyspieszenie oraz poprawę efektywności jego funkcjonowania. Program Comarch OPT!MA i samochód stanowić będą dla zwycięscy zestaw profesjonalnych narzędzi biznesowych, dzięki którym firma nabierze nowego wiatru w żagle i stanie się bardziej konkurencyjna – mówi Łukasz Żur, Business Development Manager Comarch OPT!MA. – W tym roku sięgnęliśmy także po innowacyjne narzędzie wspierające działania promocyjne konkursu, jakim jest kampania SMS/MMS skierowana do właścicieli firm sektora MSP – dodaje Łukasz Żur.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top