Oracle przejmuje firmę FatWire Software

ORACLEOracle poinformował o przejęciu firmy FatWire Software (FatWire), czołowego dostawcy rozwiązań do zarządzania obsługą klientów przez Internet.
Produkty takie umożliwiają przedsiębiorstwom tworzenie i wdrażanie wyspecjalizowanych, interaktywnych rozwiązań do zarządzania obecnością w Internecie umożliwiających optymalizację interakcji z klientami.

Coraz więcej firm traktuje swoje serwisy internetowe jako najważniejszy kanał do komunikacji, marketingu, przyciągania uwagi klientów i sprzedaży.

Sprawdzone rozwiązania firmy FatWire umożliwiają przedsiębiorstwom dostarczanie klientom interesujących dla nich treści, przyciąganie uwagi społeczności użytkowników oraz stymulowanie przywiązania klientów do serwisu i ich lojalności.

Przejęcie firmy FatWire pozwoli jeszcze bardziej rozbudować ofertę technologii i aplikacji Oracle przeznaczonych dla przedsiębiorstw zainteresowanych zapewnieniem ujednoliconej obsługi klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. Umożliwi firmie Oracle udostępnienie kompleksowego rozwiązania do zarządzania obsługą klientów, które pomoże przedsiębiorstwom zwiększać lojalność klientów i zapobiegać ich rotacji poprzez podniesienie poziomu kontaktów online ― za pośrednictwem kanałów internetowych, mobilnych i społecznościowych.

Rozwiązania firmy FatWire będą dopełnieniem wiodących na rynku produktów firmy Oracle, w tym Oracle Fusion Middleware, Business Intelligence, Enterprise Content Management i technologii portalowej. Pozwolą też rozbudować czołowe aplikacje firmy Oracle, w tym Oracle Customer Relationship Management i ATG Web Commerce. Transakcja zostanie sfinalizowana w połowie 2011 r. Do tego czasu obie firmy będą nadal działać niezależnie. Warunków finansowych transakcji nie ujawniono.

Oracle i FatWire planują wspólnie wprowadzić na rynek najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania obsługą przez Internet. Rozwiązanie to pozwoli firmom w pełni zoptymalizować obsługę klientów za pomocą innowacyjnych narzędzi społecznościowych, które umożliwią udostępnianie treści wygenerowanych przez użytkowników ― powiedział Hasan Rizvi, wiceprezes Oracle. Dzięki produktom firmy FatWire Oracle będzie mógł wprowadzić na rynek kompleksowy pakiet oprogramowania, który pozwoli sprzedawcom internetowym skuteczniej wzbudzać zainteresowanie gości serwisów, zachęcać potencjalnych klientów do dokonania zakupów oraz zwiększać lojalność już pozyskanych klientów.
Rozwiązania firmy FatWire pomagają przedsiębiorstwom wzbudzać zainteresowanie klientów i zapewniać ich lojalność poprzez oferowanie wyspecjalizowanych, interaktywnych możliwości obsługi przez kanały internetowe i mobilne ― powiedział Yogesh Gupta, prezes i dyrektor generalny firmy FatWire Software. Przejęcie to pozwoli zapewnić klientom firmy FatWire dostęp do znacznie większej oferty produktów i usług, które pomogą im skuteczniej osiągnąć cele w zakresie internetowej obsługi ich własnych klientów.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top