T-Systems wzmacnia obecność na polskim rynku

T-Systems, jeden z największych globalnych dostawców kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych, wzmacnia obecność na polskim rynku. Firma zapowiada rozszerzenie oferty usług dedykowanych na polski rynek oraz wzmocnienie działań skierowanych do lokalnych klientów.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 

T-Systems zamierza rozszerzać portfolio klientów w Polsce oferując m.in. usługi w modelu dynamicznym - Dynamic Services, pozwalającym na najwyższy stopień elastyczności korzystania z usług w chmurze. Usługi na żądanie oferowane przez T-Systems pozwolą zwiększać wydajność i efektywność zasobów IT oraz zapewnić większą przejrzystość kosztów.

T-Systems należy do globalnej grupy Deutsche Telekom prowadzącej działalność w 50 krajach na świecie i obsługującej blisko 200 mln klientów. Oprócz T-Systems do grupy należy także obecna w Polsce międzynarodowa marka T-Mobile, jedna z największych sieci komórkowych w kraju, która 5 czerwca b.r. zastąpiła markę Era. - Jesteśmy pierwszą spółką należącą do Deutsche Telekom AG, która weszła na polski rynek, dlatego cieszymy się, że możemy powitać w kraju kolejnego członka naszej globalnej rodziny, czyli T-Mobile. - mówi Alexander Bartz, Prezes Zarządu T-Systems Polska Sp. z o.o.

T-Systems jest obecne na polskim rynku od 1998 r. Posiada oddziały we Wrocławiu i Warszawie. Lokalne doświadczenie w połączeniu z wiedzą wynikającą z międzynarodowej działalności firmy gwarantuje, że dostarczane przez T-Systems usługi są dostosowane do indywidualnych wymagań i specyfiki biznesowej każdego przedsiębiorstwa, jednocześnie wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania dostępne na światowych rynkach. Wśród dotychczasowych klientów T-Systems w Polsce znalazły się takie firmy jak Volvo, Allianz, British American Tobacco, Carlsberg czy Siemens. Obecnie T-Systems realizuje projekty m.in. dla lotniska Kraków-Balice (kompleksowa obsługa IT), E. Wedel (pełen outsourcing systemu SAP), Grupy Sobieski (outsourcing systemu SAP) czy Grupy NEUCA.

Jesteśmy obecni w Polsce już od wielu lat. Oprócz globalnego know-how możemy zaoferować naszym klientom także dogłębną znajomość specyfiki pracy na tym rynku i świadomość potrzeb polskich klientów. Dlatego jeszcze intensywniej niż dotychczas zamierzamy rozszerzać lokalną ofertę, m.in. o usługi Dynamic Services i rozbudowywać portfolio klientów w Polsce. - dodaje Alexander Bartz.
T-Systems to ponad 74 centra danych oferujące 88 000 000 GB powierzchni dyskowej i zajmujące ponad 122 tys. m2, 1,7 miliona nazwanych użytkowników SAP, a także 1,8 miliona użytkowników objętych usługą Managed Desktop. Profil działalności firmy obejmuje m.in. integrację systemów informatycznych i telekomunikacyjnych, outsourcing IT, budowę sieci lokalnych i rozległych. Firma działa na rynku dużych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Posiada doświadczenie w takich branżach jak: telekomunikacja, energetyka, przemysł maszynowy, chemiczny, spożywczy i motoryzacyjny, ubezpieczenia i finanse, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej oraz firmy handlowe i dystrybucyjne.

W 2010 r. T-Systems Polska otrzymało tytuł złotego partnera SAP, który jest uzupełnieniem posiadanego przez Grupę statusu SAP Global Partner. Do partnerów strategicznych firmy należą także: Intel, Microsoft, CISCO, Siemens Enterprise Communications oraz Avaya czy Alcatel-Lucent.
Źródło: T-Systems Polska

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top