Kopalnia Węgla Brunatnetgo KONIN stawia na outsourcing

BCC - systemy ERP, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace, naliczanie płacOd 1 lutego br. KWB „Konin” korzysta z usług serwisu aplikacyjnego SAP - zdalnego wsparcia użytkowników SAP przez Centrum Outsourcingowe BCC.
 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
Kontrakt z BCC dotyczy wsparcia pracowników KWB „Konin” użytkujących szeroki zakres funkcjonalny systemów SAP – od finansów, kontrolingu i zarządzania inwestycjami, przez gospodarkę materiałową, sprzedaż, zarządzanie kadrami, po rozwiązania SAP Business Intelligence.
Współpraca z profesjonalną organizacją outsourcingową, jaką jest BCC, pozwoli lepiej wykorzystać potencjał wdrożonych przez nas rozwiązań SAP. Bardzo ważny dla nas jest fakt, że serwis świadczony przez jedną firmę obejmuje wszystkie obszary SAP. Wsparciem naszych pracowników zajmują się w BCC dedykowane zespoły konsultantów, wyspecjalizowane w obsłudze serwisowej klientów. Dzięki temu mamy stały dostęp do kompetentnej grupy specjalistów, udzielających pomocy użytkownikom w ich bieżącej pracy z systemem – mówi Jarosław Jędrasiak, Kierownik Działu Informatyki KWB „Konin”.
Kontrakt serwisowy to kolejny obszar współpracy kopalni z BCC. W 2009 roku BCC wdrożyło system SAP HR, obsługujący prawie 4000 pracowników KWB „Konin” w zakresie administracji kadrami, zarządzania czasem pracy oraz naliczania płac.

Centrum Outsourcingowe BCC zapewnia kompleksową obsługę utrzymania środowiska SAP: od hostingu i kolokacji we własnym data center, przez administrację systemami, po serwis aplikacyjny - wsparcie użytkowników. Fundamentami jakości usług Centrum Outsourcingowego BCC, prócz doświadczenia zespołu i infrastruktury technicznej, są standardy pracy, wynikające m.in. z Systemu Zarządzania Usługami IT zgodnego z normą ISO 20000 i ITIL oraz z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnym z normą ISO 27001. Centrum obsługuje ponad 100 kontraktów SLA.

Źródło: www.bcc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top