Chmura dla sprzedawców

COMARCHKrakowski Comarch wprowadza model chmury do oferty systemów mobilnych klasy SFA. Rozwiązanie Comarch SFA Cloud - system wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych w chmurze - jest już dostępne w języku niemieckim. Jak zapowiada zarząd spółki, wkrótce będzie dostępne także w wersji polskiej i rosyjskiej.


{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
Cloud jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku i klientów. Dostrzegamy duże zainteresowanie ze strony średniej wielkości przedsiębiorstw, które chcą pracować w oparciu o najnowszą technologię, ale nie chcą inwestować w dedykowane, duże rozwiązania. Dzięki dostępności rozwiązania w chmurze znacznie uławiamy dostęp do aplikacji oraz obniżamy jej cenę. Aplikacja jest oferowana już od 45 EUR za użytkownika.

Comarch SFA Cloud pozwala samodzielnie rozpocząć pracę z systemem oraz zdecydować, ilu użytkowników i przez jaki okres będzie z niego korzystać. Intuicyjna aplikacja w prosty sposób przeprowadzi użytkownika krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Dostęp do danych będzie chroniony za pomocą danych dostępowych spełniających restrykcyjne wymagania polityki bezpieczeństwa, a kanał komunikacyjny będzie zabezpieczony protokołem SSL.

Nowe rozwiązanie to większa efektywność zespołów sprzedażowych oraz bieżąca kontrola nad pracą przedstawicieli w terenie. To także stały dostęp do zawsze aktualnych danych z rynku dla menadżerów i dyrektorów sprzedaży.

Rozwiązania Comarch SFA Cloud są kierowane do branż: FMCG, farmaceutycznej, budowlanej, kosmetyczno-przemysłowej, produkcyjnej, czy dystrybucyjnej. Od kilku lat z Comarch SFA korzystają światowe marki, m.in. Diageo, P&G, Colgate-Palmolive i wiele innych.

Grupa kapitałowa Comarch w 2013 roku miała 939 mln zł przychodów ze sprzedaży. Według rankingu Computerworld TOP200 2013 Comarch uplasował się na pierwszym miejscu na jako największy dostawca rozwiązań w chmurze.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top