anegis 2018Webinarium:
Jak szybko i skutecznie rozwiązywać problemy klientów?

8 i 15 grudnia 2021 r., godzina 11:00 i 15:00
Zdobycie i utrzymanie klienta w hiperkonkurencyjnej przestrzeni rynkowej to wyzwanie zarówno dla sprzedaży, jaki i działu obsługi oraz serwisu. Każdy zespół wie, że szybka i rzetelna reakcja na problem oraz zamknięte zlecenie serwisanta przekładają się na satysfakcję klienta i jego zaufanie do firmy.

Jak zatem organizować obsługę klienta i serwis tak, aby klient wracał po więcej produktów czy usług? Jak dostarczać mu pozytywnych doświadczeń? Jakich narzędzi do tego używać? Jakie nowoczesne technologie wspomogą serwisantów pracujących w terenie?

Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci ANEGIS podczas serii webinarów poświęconych obsłudze klienta. Pierwsze spotkanie już 8 grudnia o 11:00. Serię wydarzeń rozpocznie webinar o satysfakcji klienta i o tym, jak dbać o nią w dziale obsługi. Tomasz Kaczan, specjalista CRM, wyjaśni, co sprawia, że klienci chętniej decydują się na produkt czy usługę danego dostawcy i wskaże argumenty zachęcające do włączenia obsługi klienta do strategii budowania relacji między firmą a klientem. Uczestnicy webinaru dowiedzą się, jak grupować, przydzielać i śledzić zgłoszenia na przykładzie rozwiązań aplikacji Dynamics 365 Customer Service oraz zobaczą demo automatyzacji obsługi reklamacji.

Wydarzenie odbędzie się 8 grudnia o godzinie 11:00 i 15:00.

Kolejny webinar to obszar obsługi serwisowej klienta i nowoczesnych narzędzi, które wspierają techników w ich pracy. Krzysztof Nogieć, architekt Azure, pokaże, jak zarządzać zleceniami serwisowymi w jednym z takich narzędzi – aplikacji Dynamics 365 Field Service oraz zaprezentuje realne wykorzystanie urządzenia rzeczywistości mieszanej - HoloLens 2 - w zleceniu serwisowym u klienta. Podczas tej prezentacji serwisant skorzysta również z holograficznych instrukcji aplikacji Guides wyświetlanych przez gogle HoloLens 2 oraz użyje funkcji aplikacji Remote Assist do współpracy zdalnej między pracownikami w różnych lokalizacjach.

Webinar zaplanowano na 15 grudnia – godzinę 11:00 i 17 grudnia – godzinę 14:00.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top