Pracownicy oczekują oprogramowania, które jest szybkie i łatwe w obsłudze

Wyniki badania pokazują, że pomimo rosnących inwestycji w oprogramowanie, wiele firm jest rozczarowanych jego efektami. Nawet 60% z nich…

Technogaja usprawnia procesy biznesowe w nowym systemie Epicor ERP

Technogaja to produkująca filtry do oczyszczania powietrza firma z Litwy. Wśród oferowanych przez nią produktów znajdują się m.in. filtry EPA…

Alior Bank łączy siły z Symfonią i rozszerza dostępność usługi BankConnect

Alior Bank nawiązał współpracę z Symfonią, jednym z największych dostawców oprogramowania dla biznesu. Teraz przedsiębiorcy, którzy…

Cyfrowa transformacja w dystrybucji i handlu – jak w praktyce zmienia biznes?

Cyfrowa transformacja to jeden z najważniejszych obecnie trendów cywilizacyjnych. Stanowi ona szczególną zmianę organizacyjną, której wynikiem…

Mobilne rewolucje w biznesie - smartfon równie ważny co laptop

Managerowie chcą większego dostępu do danych, przede wszystkim na urządzeniach mobilnych – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie firmy…

Cyfrowa transformacja nie łapie wirusa

Koronawirus nie uderzy w cyfrową transformację z taką siłą jak w gospodarkę. Według IDC tempo digitalizacji będzie niższe niż w 2019 roku,

Previous Next Play Pause
SYMFONIASymfonia nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w strategię Grupy Symfonia, zakładającą aktywny udział użytkowników w projektowaniu rozwiązań dla firm i zachęcającą klientów do dialogu. Wspólnym celem jest wspieranie edukacji mikro, małych i średnich firm w Polsce w zakresie digitalizacji.

SAPW dynamicznym środowisku biznesowym adopcja technologii chmurowych jest czynnikiem warunkującym elastyczność, szybkość i sprawne reagowanie na zmiany rynkowe. Dlatego Bonprix, wiodąca międzynarodowa firma z branży modowej, należąca do Otto Group, zdecydowała się na wdrożenie SAP BW/4HANA i SAP Datasphere.

Żabka rozszerza wieloletnią współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na dynamiczne przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Strategiczne partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI w czterech kluczowych obszarach takich jak: efektywność sklepów, rozwój międzynarodowy, transformacja wewnątrz firmy oraz analityka danych odpowiadająca na potrzeby klientów. Będąca liderem transformacji technologicznej Żabka, jako pierwsza organizacja z branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie pracować wspólnie z Microsoft m.in. nad zastosowaniem inteligentnego asystenta wspierającego pracę aż 2,5 tysiąca pracowników.

proalpha PolskaproALPHA wkracza do krajów Beneluksu - przejmuje holenderską firmę Metaal Kennis Groep BV (MKG), rozszerzając tym samym swoją ofertę ERP w branży obróbki metali, która jest skierowana przede wszystkim do firm zatrudniających do 100 pracowników.

ANEGISDigitalizacja oraz konieczność wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych w swojej codziennej pracy to wyzwania, które stoją przed księgowością. Potrzeba ta wynika bezpośrednio z charakteru wykonywanych zadań, które polegają na analizie danych i zarządzaniu różnorodnymi systemami IT. Co więcej, rosnąca liczba zagrożeń cybernetycznych podkreśla znaczenie ochrony danych finansowych i zmusza przedsiębiorstwa do inwestowania w niezawodne rozwiązania klasy ERP, takie jak Microsoft Dynamics 365.

SYMFONIAW tegorocznej edycji konkursu Best in Cloud 2024 Symfonia aż dwukrotnie znalazła się w gronie laureatów. Jej systemy chmurowe zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM oraz najlepszy produkt zintegrowanej komunikacji. Kapituła konkursowa doceniła przede wszystkim ich elastyczność i innowacyjność, a także pozytywny wpływ na kreowanie nowych możliwości biznesowych w sektorze MŚP. Nagrody zdobyły Symfonia Obieg Dokumentów i Symfonia eBiuro.

SAPMigracja do chmury staje się nieodzownym elementem strategii firm spożywczych, pozwalając im na lepsze zarządzanie zasobami, zwiększenie efektywności operacyjnej i szybsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe. Przejście do chmury wpisało się zatem także w wieloletni program transformacji cyfrowej Twinings Ovaltine. Globalny lider produkujący napoje, wybrał w tym celu rozwiązania SAP.

SAPW dynamicznie zmieniającym się środowisku branży modowej, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem szybkiego dostosowywania się do potrzeb konsumentów i rosnących oczekiwań rynkowych. Przedstawiciele marki Hunkemöller zdecydowali się na rozwiązania SAP, z pełną świadomością, że strategia omnichanel i korzystanie z najnowszych rozwiązań animujących ruch w kanale e-commerce to najlepsza droga do rozwijania biznesu.

SENTECiężko jednoznacznie określić, kiedy spowolnienie gospodarcze, występujące od wielu miesięcy, odpuści i doświadczymy ożywienia w produkcji, sprzedaży i usługach. Mimo niekorzystnej sytuacji czas nie stoi w miejscu, a odkładanie decyzji o inwestycjach w cyfryzację może działać na niekorzyść – polskie przedsiębiorstwa bez wątpienia potrzebują rozwiązań ERP i WMS do digitalizacji procesów i zdobywania przewagi na rynku. Jednak tradycyjne wdrożenia wiążą się z wysokimi kosztami początkowymi, co może stanowić istotną barierę dla małych i średnich organizacji.

ANEGISJak wprowadzać innowacje w firmie? Od czego rozpocząć cyfrową transformację z wykorzystaniem sztucznej inteligencji? Jakie narzędzia i w jakich obszarach mogą przynieść realne zmiany i korzyści? Wydarzenie pod tytułem „Dynamics 365. Kierunek: AI” skupiło w maju kilkuset liderów polskich przedsiębiorstw, przedstawicieli handlu, marketingu, finansów, produkcji i IT poszukujących nowych możliwości rozwoju biznesu i wykorzystania innowacyjnych technologii w automatyzacji i optymalizacji procesów.

SYMFONIAGrupa Symfonia sięga po nowy sektor w Polsce, uruchamiając Platformę B2B do obsługi sieci sprzedaży. Rynek B2B e-commerce o wartości 124 mld PLN rosnący w tempie 9,7% (CAGR) jest kolejnym kierunkiem ekspansji Grupy. Rozwój w tym obszarze zapewni firmie uruchomiona właśnie Platforma B2B. Rozwiązanie jest modułowym uzupełnieniem oferty Symfonii kierowanym do obsługi procesów sprzedażowych producentów, hurtowników i dystrybutorów.

Asseco Business SolutionsWapro ERP by Asseco z dumą ogłasza obchody swojego 30-lecia. Trzy dekady innowacji, wyzwań i sukcesów zaowocowały stworzeniem ekosystemu programów Wapro ERP, który nieustannie ewoluuje, aby sprostać wyzwaniom przyszłości i spełniać oczekiwania klientów.

SAPPodczas dorocznej konferencji SAP Sapphire, SAP zaprezentował kolejne innowacje i ogłosił partnerstwa w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji. Firma wprowadza kolejne rozwiązania z zakresu Business AI do swojego portfolio narzędzi chmurowych dla przedsiębiorstw, wspierających kluczowe procesy biznesowe. Rozwija także współpracę z partnerami, którzy intensywnie pracują nad nowymi możliwościami wykorzystywania sztucznej inteligencji. To ważne kroki, które pokazują, w jaki sposób SAP rozwija strategię biznesową w erze sztucznej inteligencji.

SYMFONIAGrupa Symfonia uruchomiła w Polsce program Symfonia Lab. Jego celem jest budowa i udoskonalanie rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem użytkowników na każdym etapie procesu. Strategiczna decyzja o zwiększeniu zaangażowania klientów w obszar produkcyjny wynika z wewnętrznych badań UX/CX. Uruchomienie programu Symfonia Lab jest kolejnym krokiem w realizacji polityki skoncentrowanej na kliencie.

Choć o generatywnej sztucznej inteligencji (SI) mówi się bardzo dużo od ponad roku, to jak wynika z badania IDC GenAI ARC Survey 2023, zaledwie 30 proc. europejskich firm przemysłowych zainwestowało znaczne środki w szkolenia, zakup oprogramowania i doradztwo dotyczące GenAI. Co ciekawe, blisko 20 proc. organizacji przyznaje, że przeprowadza wstępne testy modeli AI i weryfikuje koncepcje, nie mając jeszcze opracowanego planu wydatków.

TODISTemat może być nieco mylący, ponieważ nie mam zamiaru pisać jedynie o AI. Te dwie litery mają jednak wagę. Niosą za sobą obietnicę czegoś, co rozjaśni naszą przyszłość lub skieruje nas ku otchłani i roli baterii, niczym w filmie Matrix. Nie sposób jednak od nich uciec, ponieważ AI jest już w codziennym użyciu.

W ciągu ostatniego roku Polska staje się coraz bardziej dynamicznym polem dla innowacji w sektorze Przemysłu 4.0, mimo iż wiele firm nadal zmaga się z wyzwaniami ekonomicznymi i organizacyjnymi. Raport "Stan Przemysłu 4.0 w Polsce 2024", opracowany przez APA Group, rzuca światło na obecny stan technologii i transformacji cyfrowej w polskich przedsiębiorstwach. Jego wyniki dostarczają wartościowych wskazówek dotyczących przyszłych kierunków rozwoju.

W obliczu stale rosnących wyzwań rynkowych, firma Action podjęła decyzję o ambitnym podejściu do najbliższych lat, koncentrując się na wdrożeniu nowoczesnych technologii oraz strategicznych przejęciach. Jak wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki, planowane działania obejmują implementację systemu ERP Microsoft Dynamics oraz szereg automatyzacji z użyciem sztucznej inteligencji.

BPSCWedług Adecco w ciągu najbliższych 5 lat rynek pracy zmieni się diametralnie. Znikną bowiem 83 miliony pozycji, a powstanie tylko 69 milionów nowych. Największe spadki dotkną głównie posady w administracji oraz sektory związane z bezpieczeństwem, przemysłem i handlem.

proAlpha PolskaCelem Manufacturing-X jest stworzenie cyfrowego przemysłu sieciowego umożliwiającego wymianę danych pomiędzy przedsiębiorstwami. Przemysł sieciowy jest podstawą zrównoważonego rozwoju, cyfrowych modeli biznesowych i nowej europejskiej gospodarki danych. Jaką wartość dodaną można konkretnie osiągnąć poprzez tę inicjatywę?

COMARCHRusza wsparcie dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, które ucierpiały w trakcie pandemii. Podmioty, które odnotowały w tym czasie spadek obrotów, mogą wnioskować do jednej z pięciu instytucji wskazanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości o dotację w wysokości od 50 do 540 tys. zł na inwestycje prowadzące do rozszerzenia lub dywersyfikacji działalności. Dofinansowanie może objąć koszty związane z transformacją cyfrową firmy, np. systemy do zarządzania produkcją, do zarządzania relacjami z klientami, systemy analityczne oraz e-commerce. Pierwsze środki popłyną do firm z sektora hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka i kultura.

Back to top