Globalny lider marketingu i komunikacji wzmacnia bezpieczeństwo i zgodność swojego systemu finansowego dzięki wdrożeniu Microsoft Dynamics 365
ANEGISGlobalny holding reklamowy, zrzeszający wiodące agencje reklamowe i marketingowe na świecie, zakończył z sukcesem wdrożenie systemu Microsoft Dynamics 365. Firma utrzymała pozycję lidera w branży, zapewniła bezpieczeństwo danych i procesów, zyskała efektywność operacyjną oraz dostosowała swój system finansowy do prawa podatkowego krajów, w których posiada główne oddziały – Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 
 

Wyzwania Lidera i cele projektu

Firma korzystała z systemu ERP Microsoft Dynamics AX 2009, ale system stawał się przestarzały. Dodatkowo zbliżał się termin wygaszenia wsparcia rozszerzonego dla tej wersji systemu. Brak aktualizacji groził nie tylko problemami ze zgodnością aplikacji, ale także z bezpieczeństwem danych.

Głównym celem projektu było przeprowadzenie aktualizacji do Dynamics 365 z równoczesnym udoskonaleniem procesów, szczególnie w obszarze modułu automatycznych płatności bankowych (TAS).

Firma ANEGIS, jeden z trzech dostawców wybranych w ramach przetargu, została ostatecznie zatwierdzona jako wykonawca projektu. Holding postanowił w ten sposób kontynuować swoją współpracę z zespołem ANEGIS, z którym zrealizował pierwszy wspólny projekt już w 2014 roku. Przez lata obie firmy wypracowały silne i efektywne partnerstwo.

Jesteśmy dumni, że nasz klient ponownie nam zaufał w rozwiązaniach Microsoft Dynamics. Nasza skuteczna współpraca będzie kontynuowana z pełnym zaangażowaniem i niezawodnością - mówi Michał Tekiela, CEO ANEGIS.


Harmonizacja procesów i kontrola - wdrożenie Dynamics 365

Projekt rozpoczął się w lutym 2021 roku, a etapowe wdrożenie trwało do maja 2022 roku. Zakres projektu obejmował wdrożenie Dynamics 365 Finance & Operations z zewnętrznym modułem Treasury Automation Suite (TAS) oraz raportowanie z Power BI. Projekt objął użytkowników z działów finansowych w Londynie i Nowym Jorku, a także personel odpowiedzialny za wydatki w tych oddziałach. Aktualizacja systemu przyniosła szereg korzyści, takich jak harmonizacja procesów biznesowych, zmniejszenie liczby modyfikacji systemu oraz obniżenie kosztów utrzymania infrastruktury. Wprowadzenie nowego modułu do zarządzania wydatkami pracowniczymi skróciło i usprawniło procesy. Elektroniczne płatności bankowe zwiększyły bezpieczeństwo transakcji, a wykorzystanie Power BI umożliwiło standaryzację raportów i lepszą kontrolę operacji.

Na drodze do pełnej cyfryzacji

Wdrożenie Dynamics 365 otwiera perspektywy dalszego rozwoju i cyfryzacji procesów. Firma planuje przeniesienie zatwierdzania faktur do systemu oraz implementację funkcji wgrywania dokumentacji pomocniczej do Dynamics 365. Prace nad rozwojem oprogramowania są kontynuowane z myślą o dalszej efektywności i zaspokojeniu rosnących potrzeb biznesowych.

Pełny opis wdrożenia Microsoft Dynamics 365 dla globalnego lidera w branży komunikacji i marketingu jest dostępny na stronie https://www.anegis.com/klienci/globalny-holding-reklamowy 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top