23 | edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ORACLE Social Service Suite na rynku
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle CRM On Demand w wersji 17
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MSG wdroży CRM firmy OUTBOX
1OUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej BOMIS
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Nowej Energii
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
xRM - rewolucja w bankowym CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
KISAN postawił na CRM salesforce.co
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Homo Creatore z CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy wymiar CRM
Platforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM online z dedykacją dla Royal Canin
Tworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM z dedykacją dla wydawnictw
MKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
Aby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Vectra opiera windykacje o CRM
Wola Info zakończyła wdrożenie systemu do obsługi procesu windykacyjnego oraz narzędzi go wspierających dla drugiego co do wielkości operatora kablowego w Polsce - firmy Vectra. Wdrożenie kosztowało 0,8 mln zł.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla 280 użytkowników
Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla różnych gałęzi przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii. W dalszej perspektywie planuje się udostępnienie systemu dla pozostałych oddziałów Grupy w innych krajach.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie FABLOK SA
FABLOK S.A. wykorzystuje oprogramowenie CRM i BPM autorstwa firmy SIMPLE - do obsługi rejestracji uzgodnień technicznych działu marketingu z klientami, oraz obiegu informacji pomiędzy działami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów zleceń. Wdrożenie oprogramowania CRM i BPM zostało zrealizowane przez konsultantów SIMPLE Sp. z o.o.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
WEB-ski CRM w fabryce farb i lakierów
Fabryka Farb i Lakierów MALCHEM wdrożyła system do zarządania relacjami z klientem CRM firmy KOMPLUS. Aplikacja w wersji Web, dostępna z poziomu przegladarki internetowej zapewnia pracownikom MALCHEM szybki dostęp do danych kontaktowach Klientów. Sytstem umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Funella CRM za darmo
Firma True Solutions, twórca systemu Funnela CRM wspierającego zarządzanie kontaktami z klientami w oparciu o przeglądarke internetową, wychodzi na przeciw potrzebom "startup-ów". Firmy rozpoczynające działalność i spełniające trzy podstawowe warunki moga korzystać za darmo przez okres jednego roku z systemu Funnela. Zapraszamy do zapoznania się programem promocji: http://funnela.com/startups,pl
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAP CRM w Classen-Pol
Firma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii
Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAS w Magicznym Kwadracie CRM
Firma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Gestor GT , czyli nowy CRM na rynku
InsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w branży reklamowej
Firma MARIN’S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.