ifsFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Sartorius AG — czołowy dostawca sprzętu farmaceutycznego i laboratoryjnego — wdroży rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie w 50 placówkach na całym świecie. Oprogramowanie to jest główną częścią oferty w zakresie Zarządzania Obsługą Serwisową. Umowa obejmuje licencje i usługi o wartości ponad 1,5 miliona euro.


 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 


Po kompleksowej ocenie dostawców firma Sartorius wybrała ofertę firmy IFS jako najlepszego dostawcy oprogramowania oraz lokalnego wsparcia, ze względu na jej rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie. Głównym czynnikiem decydującym było dostosowanie oferowanego rozwiązania do obecnych potrzeb firmy Sartorius m.in. poprzez zapewnienie nowych samoobsługowych narzędzi dla pracowników serwisu, umożliwienie szybszego reagowania na zapytania klientów, czy też wsparcie w rozwoju firmy i ewolucji usług. Kolejnym ważnym kryterium dla firmy Sartorius było wdrożenie rozwiązania serwisowego, które jest zarówno proste do zintegrowania z już stosowanymi systemami, jak i intuicyjne w obsłudze dla użytkowników końcowych.

Firma Sartorius ma na całym świecie opinię innowacyjnego dostawcy wysokiej jakości sprzętu farmaceutycznego i laboratoryjnego. To, co wyróżnia ją na tle konkurencji, to kompleksowe portfolio usług oferowanych klientom z branży farmaceutycznej, chemicznej oraz spożywczej.Klienci z sektora farmaceutycznego i laboratoryjnego podlegają surowym przepisom i zasadom w zakresie bezpieczeństwa. Muszą być pewni, że ich sprzęt i procesy są zawsze niezawodne i zapewniają prawidłowe wyniki. Profesjonalna, dobrze wyposażona technicznie obsługa klienta, która może szybko reagować na wszelkie zgłoszenia, jest kluczowa w tym środowisku — powiedział Arne Rosenhagen, wiceprezes ds. serwisu w firmie Sartorius. Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w IFS Europe Central dodał:
Firma Sartorius to jeden z czołowych dostawców w przemyśle farmaceutycznym i cieszymy się, że będziemy współpracować, dostarczając nasze najlepsze w branży rozwiązanie do harmonogramowania. Najwyższej klasy usługi serwisowe znacznie wyróżniają firmę na tle silnie konkurencyjnego rynku, a nasze rozwiązanie zapewni wsparcie ciągłego rozwoju i przyczyni się do osiągania ciągłych sukcesów przez firmę Sartorius.
W 2016 roku firma Sartorius zacznie wdrażać moduł IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie dla ponad 500 użytkowników.

Firma IFS otrzymała miano lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie (2015). Bezpłatną kopię raportu firmy Gartner można pobrać, klikając tutaj. Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu IFS Zarządzanie Obsługą Serwisową, można również przejść do naszej witryny.

Źródło: IFS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top