CRM w Perlan Technologies - koordynacja sprzedaży i serwisu

update - dostawca systemów CRMFirma Perlan Technologies – dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych – zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o..


Efektem projektu jest wprowadzenie nowatorskiego rozwiązania integrującego sprzedaż i serwis oferowanych przez Perlan Technologies urządzeń. System umożliwił zbudowanie kompletnej bazy wiedzy o funkcjonującej u klientów aparaturze, usprawniając tym samym proces diagnozy w przypadku zgłoszeń serwisowych.

Wprowadzając centralne zarządzanie czasem pracy serwisantów w systemie CRM udało nam się zwiększyć efektywność ich pracy, a co za tym idzie, znacząco skrócić czas oczekiwania na naprawę.” – powiedział Artur Chajewski, Dyrektor Serwisu w Perlan Technologies.

Dane o kliencie rejestrowane przez serwis są bardzo ważne również dla działu sprzedaży, ponieważ dzięki nim handlowcy mają pełne informacje o relacjach z klientem. CRM update.seven daje pracownikom możliwość dokładnej oceny szans handlowych oraz znacząco ułatwia przygotowanie oferty, udostępniając katalog tysięcy produktów oraz aktualny cennik.

Uporządkowanie procesu tworzenia dokumentów handlowych to jedna z ważniejszych zalet wprowadzenia systemu CRM w dziale sprzedaży. Ponadto umożliwia on kadrze kierowniczej łatwiejszy wgląd w aktywność sprzedawców i prognozowanie przyszłych wyników finansowych firmy.” – powiedział Michał Jaworski, Dyrektor Sprzedaży w Perlan Technologies.

update.seven to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie CRM, które można wdrożyć szybko i łatwo dostosować do potrzeb firmy, zarówno pod względem wielkości, jak i funkcjonalności. Rozwiązanie dostępne jest w różnych wersjach branżowych, m.in. dla przemysłu, banków i instytucji finansowych, mediów oraz farmacji.

Źródło: www.update.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top