Oracle modernizuje rozwiązanie Oracle ERP Cloud

oracleAby pomóc przedsiębiorstwom w usprawnieniu procesów biznesowych, firma Oracle zmodernizowała rozwiązanie Oracle ERP Cloud.


 

Rozwiązanie to jest dostępne w 23 językach i ponad 50 krajach i zostało opracowane po to, aby umożliwić klientom stopniowe wdrożenie przetwarzania w chmurze. Dzięki niemu klienci mogą przenosić zasoby do chmury w swoim własnym tempie, w fazach, które są dopasowane do ich modelu biznesowego i potrzeb operacyjnych.

Istotne rozszerzenia mobilne ułatwiają użytkownikom Oracle ERP Cloud obsługę kluczowych transakcji biznesowych w dowolnym miejscu i czasie.
Rozwiązanie ERP Cloud składa się z elementów Oracle Financials Cloud, Oracle Procurement Cloud i Oracle Project Portfolio Management Cloud (Oracle PPM Cloud).

Rozszerzenia w Oracle Financials Cloud

Uproszczony interfejs mobilny pozwala wyświetlać wyniki finansowe w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca, na tablecie lub komputerze biurkowym.
Moduł Mobile Financial Reporting Center jest zintegrowany z rozwiązaniami społecznościowymi Oracle Social Network, aby ułatwić współpracę pomiędzy członkami zespołu.

Płatności wielowalutowe umożliwiają użytkownikom zapłatę faktur w wielu walutach niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

Moduł Oracle Financial Accounting Hub Report Cloud dostarcza wydajne funkcje tworzenia raportów na podstawie danych księgowych z pakietu Oracle E-Business Suite bez konieczności dodatkowej konfiguracji.

Rozszerzenia w Oracle Procurement Cloud

Moduł Oracle Supplier Qualification Management Cloud — opracowany po to, aby pomóc firmom w precyzyjnym rejestrowaniu i klasyfikowaniu dostawców.
Moduł Local Punchout Item Search, który ujednolica obsługę wyszukiwania i przeglądarki, aby umożliwić lokalne przeszukiwanie katalogów dostawców.

Nowy moduł Supplier Registration Request używany przy zaopatrzeniu samoobsługowym, pozwalający użytkownikom szybko zażądać dodania nowego dostawcy, który nie jest jeszcze skonfigurowany.

Rozszerzenia dotyczące importu i aktualizacji dostawców zostały znacznie udoskonalone. Umożliwiają dodawanie dodatkowych informacji, a także tworzenie nowych dostawców oraz aktualizację obecnych.

Rozszerzenia w Oracle PPM Cloud

Nowa funkcja kontroli budżetowej Budgetary Control umożliwia przedsiębiorstwom kontrolę nad wydatkami oraz wykrywanie przypadków przekraczania budżetu.

Project Team Member Mobile to nowa funkcja w wersji 9. Umożliwia członkom zespołu wygodną aktualizację, zmianę oraz kontynuację dotychczasowych zadań w dowolnym miejscu i czasie.

Oracle Project Manager Cloud Mobile pozwala kierownikom projektu używać gestów obsługiwanych bezpośrednio przez tablet, aby wyświetlać szczegóły projektu oraz hierarchię zadań w celu sprawdzenia aktualnych postępów nawet poza biurem.

W celu zwiększenia przejrzystości dodano moduł Enterprise Project Structure, nową hierarchię raportowania, kilka nowych obszarów raportowania wyników analiz Oracle Transactional Business Intelligence oraz wbudowane przykładowe konsole i raporty.

Źródło: ORACLE POLSKA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top