OneCockpit- skuteczne narzędzie dla CIO

NextiraOne wprowadza dziś do swojej międzynarodowej oferty flagową usługę – OneCockpit. Jest to rewolucyjne połączenie usług monitoringu i zarządzania. Nowa usługa znacząco zmieni sposób, w jaki CIO oraz zespoły IT zarządzają infrastrukturą sieciową oraz aplikacjami, aby jeszcze lepiej wspierać procesy biznesowe przedsiębiorstwa.
 

 
Usługa OneCockpit poprzez bezpieczny, wygodny w użyciu i niezawodny panel monitorujący pokazuje wskaźniki dostępności oraz sprawności działania infrastruktury sieciowej a także aplikacji klientów. Stanowi potężne wsparcie dla użytkownika w zakresie monitorowania i zarządzania siecią w pełni zintegrowane z całościowym portfolio usług NextiraOne.
 
OneCockpit korzysta z nowej generacji aplikacji monitorujących i narzędzi połączonych w jeden panel kontrolny obejmujący wszystkie kluczowe technologie i producentów. Usługa dostępna jest z dowolnego urządzenia również mobilnego takiego jak tablet czy smartfon. OneCockpit łączy informacje z prowadzonego w czasie rzeczywistym monitoringu z bieżącym, ukierunkowanym na cele biznesowe widokiem funkcjonowania sieci. Usługa pozwala zarządzać siecią w sposób bardziej efektywny a tym samym minimalizuje ryzyko biznesowe oraz umożliwia bardziej optymalne planowanie zmian w obszarze infrastruktury. Shaun Ledgerwood, Wiceprezes NextiraOne w zakresie Business Development & Services, powiedział:
OneCockpit jest wysoce efektywną platformą usługową, umożliwiającą naszym klientom szybkie wykrywanie problemów i zdarzeń w sieci oraz w aplikacjach zanim staną się odczuwalne dla użytkowników. Dzięki systematycznemu, prowadzonemu w trybie 24/7 a także opartemu o informacje dostępne w czasie rzeczywistym monitoringowi kluczowych wskaźników wydajności, rozwiązanie OneCockpit zapewnia organizacjom bardziej stabilną infrastrukturę informatyczną. Ponadto poprawiając dostępność systemów pozwala minimalizować ryzyko biznesowe.
OneCockpit jest autorską usługą NextiraOne. Została ona opracowana przez ekspertów NextiraOne na bazie najlepszych w swojej klasie usługowych standardów w zakresie oprogramowania, w tym rozwiązań ServicePilot oraz HP. Stworzenie takiego skutecznego narzędzia skoncentrowanego na potrzebach klientów było możliwe dzięki połączeniu dwuletniej pracy zespołu ekspertów NextiraOne z wieloletnim doświadczeniem firmy w zakresie dostarczania najwyższej jakości usług wsparcia, utrzymania i Managed Services.
OneCockpit jest dla nas czymś więcej, niż wprowadzeniem nowej usługi do oferty. Jest rozwiązaniem, w którym skupiliśmy wszystkie nasze umiejętności i doświadczenie w zakresie oferowanych usług łącząc w nim zarówno dokumentację, infrastrukturę i procesy, jak również ludzi oraz zespoły.” – dodał Shaun Ledgerwood. “OneCockpit uzupełnia i zdecydowanie wzmacnia naszą ofertę w obszarze Managed Services. Jednocześnie zwiastuje nową erę usług NextiraOne, budowanych w oparciu o nasze długoletnie, eksperckie doświadczenie obejmujące wszystkie aspekty usług komunikacyjnych.
Źródło: NextiraOne
 



wybieram system erp - nie wybieraj w ciemno pobierz raport

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top