Empathy w międzynarodowym projekcie dla Nestlé Nespresso SA

empatyEmpathy – Internet Software House wygrało międzynarodowy przetarg na stworzenie systemu B2B dla Nespresso, marki wchodzącej w skład Nestlé Group. Realizowana platforma internetowa ułatwi obejmujący zewnętrznych partnerów proces zarządzania obsługą zgłoszeń serwisowych.
Nespresso to światowy pionier i lider rynku kawy porcjonowanej. Poza kawą najwyższej jakości, głównymi filarami firmy są nowoczesne, stylowe ekspresy do kawy oraz zindywidualizowana, bezpośrednia obsługa klienta. Polityka firmy zakłada błyskawiczną reakcję na zgłoszenie klienta i dostarczenie mu urządzenia zastępczego. Tworzony przez Empathy system B2B ułatwi koordynację procesów obejmujących m.in. odbiór maszyn, zarządzanie urządzeniami zastępczymi oraz niezbędną logistykę. System początkowo zostanie wdrożony w siedmiu krajach: Polsce, Austrii, Kanadzie, Czechach, Niemczech, Węgrzech i w USA.

Do tej pory dane dotyczące obsługi zgłoszeń serwisowych znajdowały się w systemie ERP Nespresso. Dostępu do niego nie posiadali jednak partnerzy odpowiedzialni za serwisowanie maszyn oraz logistykę. Rozwiązanie tego problemu stanowi realizowany przez Empathy webowy system B2B. Dzięki integracji z systemem ERP umożliwia on wymianę informacji między Nespresso a partnerami oraz stałe monitorowanie statusu każdego zgłoszenia.
Dedykowane aplikacje webowe zintegrowane z systemami ERP to optymalne rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw i korporacji chcących usprawnić współpracę z partnerami – mówi Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy – Internet Software House – Zapewniają tak ważny we współczesnym biznesie dostęp do niezbędnych danych niezależnie od miejsca i czasu. Sprawdzają się szczególnie tam, gdzie znaczenie ma łatwa, zdalna komunikacja z kontrahentami korzystającymi z urządzeń o zróżnicowanej konfiguracji.
Źródło: www.empathy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top