Opisy modułów:
| Księgowość i finanse Księgowość – Obsługa wszystkich transakcji finansowych, włączając w to księgę główną, wpisy do księgi przychodów/rozchodów, tworzenie budżetu oraz zakładanie i obsługa rachunków za pośrednictwem jednego systemu zawierającego wszechstronne narzędzia i raporty. Budżet – Obsługa tworzenia budżetu, alokacji i dystrybucji. Obejmuje śledzenie budżetu, raportowanie i alerty powiadamiające odpowiednich użytkowników, jeżeli transakcja przekracza miesięczny lub roczny limit budżetowy. Operacje bankowe – Śledzenie wszystkich procesów bankowych, takich jak wpływ gotówki, wystawianie czeków, płatności z wyprzedzeniem, płatności kartą kredytową i uzgadnianie stanu kont. Raportowanie finansowe – Łatwe w użyciu raporty finansowe, obejmujące bilanse, raporty zysków i strat, analizę przepływów gotówkowych, raporty transakcyjne, zestawienia okresowe oraz raporty budżetowe.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) Zarządzanie sprzedażą – Obejmuje cały proces sprzedaży wraz ze wszystkimi jego fazami. Śledzenie działań powiązanych ze sprzedażą, ich analiza i przewidywanie potencjalnego przychodu. Monitorowanie i analiza działań powiązanych ze sprzedażą za pośrednictwem okien i raportów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą strony internetowej – Uzyskanie przez pracowników działu sprzedaży dostępu do danych klientów za pośrednictwem Internetu. Zapewnienie swoim klientom możliwości wprowadzania zapytań i sprawdzania stanu zamówień w czasie rzeczywistym za pośrednictwem strony internetowej. Integracja z Microsoft Outlook - Importowanie danych klientów z SAP Business One do listy kontaktowej Microsoft Outlook. Wpisy i zadania wprowadzone do kalendarza SAP Business One mogą być synchronizowane z listą zadań Microsoft Outlook. Obsługa i wsparcie klienta – Umożliwienie działowi obsługi i wsparcia klienta administrowania gwarancjami, umowami serwisowymi, rozmowami telefonicznymi oraz śledzenia wszystkich interakcji z klientami. Zarządzanie kontaktami z partnerami biznesowymi – Zarządzanie danymi resellerów i partnerów w celu śledzenia działań przedsprzedażowych, włączając w to profile, podsumowania kontaktów, bilanse i analizę sprzedaży.
Działania operacyjne i dystrybucja Sprzedaż i dostawa – Odpowiadanie na zapytania cenowe, wprowadzanie zamówień klientów, organizacja dostaw, aktualizacja zapasów, raportowanie bieżących bilansów klientów oraz zarządzanie fakturami i płatnościami klientów. Handel elektroniczny – Zakładanie sklepu internetowego w pełni zintegrowanego z magazynem i działem finansowym, obejmującego katalog internetowy, koszyk, obsługę zamówień, narzędzia konfiguracyjne oraz usługi dla klientów. Zaopatrzenie – Zarządzanie umowami ze sprzedawcami i transakcjami, włączając w to wystawianie zamówień zakupu, uaktualnianie stanów magazynowych, obliczanie wartości towarów importowanych, zwroty i udzielanie kredytów oraz obsługę płatności. Zarządzanie stanem magazynowym – Obsługa stanów magazynowych, zarządzanie listami towarów i cen, przecenami, transferami pomiędzy magazynami i transakcjami magazynowymi – wszystko całkowicie zintegrowane z systemami sprzedaży i zakupów. Planowanie produkcji – Zarządzanie zapotrzebowaniami materiałowymi poprzez kreatory umożliwiające definiowanie scenariuszy w pięciu łatwych krokach oraz przewidywanie zapotrzebowania w oparciu o prognozy.
Administracja i raportowanie Zasoby ludzkie – Przechowywanie informacji o każdym pracowniku umożliwiające zarządzanie danymi pracowników. Automatyczne alerty - Definiowanie własnych alertów i unikalnych procesów obiegu informacji poprzez ustanowienie zatwierdzeń, procedur i kroków automatycznie wykonywanych przy zajściu określonego wydarzenia. Okna i raporty – Tworzenie intuicyjnych raportów i okien dla każdego aspektu działalności firmy, włączając w to klientów i dostawców, sprzedaż, obieg gotówki, księgowość, stany magazynowe, raporty finansowe, cenniki oraz działania klientów. Przeciągnij i skojarz - Podgląd istotnych związków pomiędzy danymi poprzez przeciąganie danych, o których chce się otrzymać więcej wiadomości, ustawianie ich ponad innymi danymi i wyciąganie z nich więcej szczegółów. Indywidualne dostosowywanie i integracja - Umożliwienie użytkownikom łatwego dodawania pól, zmian form oraz indywidualnego dostosowywania kwerend i raportów. Standardowy zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) składający się z obiektów biznesowych wielokrotnego użytku i narzędzi do indywidualnego dostosowywania interfejsu użytkownika umożliwia dopasowanie SAP Business One do specyficznych potrzeb danej gałęzi przemysłu i firmy.
E-handel E-handel - Zachęcamy do założenia własnego sklepu online w pełni zintegrowanego z gospodarką materiałową i księgowością, włącznie z katalogiem online, koszykiem zakupów, przetwarzaniem zlecenia i powiadomieniami, z narzędziami konfiguracji dla klienta oraz obsługą klientów online.
|