Business Intelligence w Bacardi Martini Polska Sp. z o.o.

Firma Bacardi Martini Polska Sp. z o.o. zakupiła w styczniu 2007 rozwiązanie z obszaru Business Intelligence do budżetowania, planowania, prognozowania i analizowania - PROPHIX. System na 6 użytkowników wraz hurtownią danych jest wdrażany przez Solemis Group SA . Wdrożenie połączone z przeszkoleniem użytkowników i uruchomieniem systemu potrwa zaledwie 10 dni.

 REKLAMA 
 Baner srodtekstowy350x350 strona KSeF 


Firma Bacardi Martini Polska zajęła II miejsce w jednej z edycji konkursu Mazowiecka Firma Roku w kategorii Handel i Dystrybucja. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja tych przedsiębiorstw Warszawy i Mazowsza, które reprezentują ponadprzeciętny i godny naśladowania poziom. Organizatorzy Konkursu: ZWIĄZEK PRACODAWCÓW WARSZAWY I MAZOWSZA i EUROPA 2000 CONSULTING Sp. z o.o. ; Patronat: Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego; Mazowiecki Urząd Wojewódzki ; Ministerstwo Gospodarki.
Z aplikacji Business Intelligence - PROPHIX korzysta także firma Bacardi Martini Canada  - firma posiada licencję na 999 użytkowników.

Źródło: www.solemis.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top